نیکول کیدمن “بانوی ساکت” شد

0
640

نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی و برنده جایزه اسکار در اقتباس سینمایی از رمان “بانوی ساکت” بازی خواهد کرد.

 نیکول کیدمن بازیگر 46 ساله استرالیایی قصد دارد در اقتباسی از رمان پرفروش “بانوی ساکت” نقش‌آفرینی کند. تهیه‌کننده این فیلم کمپانی “بلوسوم” متعلق به خود نیکول کیدمن است.

رمان “بانوی ساکت” نوشته ای.اس.ای هریسون نویسنده و روان درمانگر کانادایی است. داستان رمان درباره زوجی است که 20 سال زندگی مشترک آنها دچار تحولاتی می‌شود؛ زمانی که “جودی” (شخصیت زن قهرمان داستان) متوجه می‌شود همسرش به او خیانت می‌کند.

داستان این کتاب درباره زوجی به نام جودی و تاد است. آن‌ها در یک خانه زیبا در شیکاگو زندگی می‌کنند. جودی روان شناسی نیمه وقت است که در خانه کار می کند و تاد هم یک متخصص بازسازی و توسعه دهنده است که به اندازه ای پول در می‌آورد که می تواند برایشان یک زندگی راحت و فراوان را به ارمغان بیاورد. آن‌ها بیست سال است که با یکدیگر زندگی می کنند و زندگی شان تبدیل به یک امر راضی کننده و ثابت احساسات و انتظارات متقابل شده است.

آن ها کودکی ندارند بنابراین به اندازه کافی زمان دارند تا به انجام هرچیزی که نظرشان را جلب می‌کند بپردازند. جودی عاشق بازی کردن نقش زن کامل خانه دار است که از تاد مراقبت می‌کند و تاد هم از این موضوع راضی است. به نظر می‌رسد که زندگی این دو در توازن کامل قرار داشته باشد.

البته، همینطور که داستان کتاب جلوتر می رود و به صورت تناوبی از نقطه نظر هر شخصیت داستان را بیان می کند، این توازن شکسته می‌شود و این رابطه به یک فاجعه تبدیل می شود. کتاب “زن ساکت” تابستان گذشته تبدیل به یکی از پرفروش‌ها شد و بسیاری آن را با “دختر گمشده” مقایسه کردند، اما درگذشت خود هریسون قبل از انتشار کتاب، کمی این ماجرا را تراژیک نیز کرد.

“بانوی ساکت” دومین تجربه نیکو کیدمن به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر خواهد بود. اولین بار نیکول کیدمن در سال 2010 تهیه کننده و بازیگر فیلم سینمایی “لانه خرگوش” بود که برای این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

“بانوی ساکت” نام رمانی است نوشته ای.اس.ای هریسون که تابستان امسال منتشر شد و نه تنها فروش بالایی داشت بلکه منتقدان نیز استقبال زیادی از آن کردند.

کارگردان و نویسنده “بانوی ساکت” هنوز انتخاب نشده است.

فیلم بعدی کیدمن “مرد راه آهن” است که همزمان با کریسمس اکران می شود. فیلم “گریس موناکو” نیز قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2014 اکران ‌شود. این بازیگر استرالیایی همچنین قرار است نقش گرترود بل را در فیلم “ملکه صحرا”ی ورنر هرتسوگ بازی کند.

به گزارش  مهر به نقل از ددلاین،فیلم “گریس موناکو” به دلیل این که در سال 2013 اکران نمی‌شود، موجب شد تا این بازیگر مشهور از رسیدن به اسکار باز بماند. هر چند برخی اعتراض خاندان سلطنتی موناکو را به درست نبودن قصه بیان شده در فیلم و عدم انطباق آن با داستان زندگی گریس کلی ملکه موناکو و بازیگر پیشین هالیوود ذکر کردند، اما تهیه کننده اعلام کرد این فیلم را زمانی اکران می‌کند که مطمئن باشد بیشترین بازدیدکننده را خواهد داشت.