نصب بنرهای تبلیغاتی علیه دراویش گنابادی در ملایر

0
346

نصب بنرهایی باعنوان «مبانی، ابزار‌ها و تاکتیک‌های جنگ نرم» در خیابان‌های پر رفت‌و‌آمد آن شهرستان حکایت دارند که در آن‌ها از تصاویر بزرگان دراویش طریقت نعمت‌اللهی گنابادی استفاده شده است.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از مجذوبان نور؛  شاهدی عینی که هنگام نصب یکی از این بنر‌ها در پارک چمران شهرستان ملایر حضور داشته است گفت: ضلع جنوبی پارک پر رفت و آمد چمران، افراد لباس شخصی و مامورین اداره اطلاعات در حضور مامورین نیروی انتظامی به ریاست سرگرد حسین نعیمی، بنری نصب می‌کردند که در آن تصاویر کسانی چون آیت‌الله کاظمینی بروجردی و سای‌بابا و اوشو هم آمده، اما تصویر قطب دراویش گنابادی، تمام قد و بزرگ‌تر از بقیه به کار رفته است.

این شاهد عینی افزود: تعدادی از خانم‌های درویش از آن معبر می‌گذشتند که بنر را می‌بینند. جلو می‌روند و به ماموران تذکر می‌دهند بنر را پایین بیاورند. خانم‌ها می‌گویند: این بنر توهین به اعتقادات دراویش و پیروان شیعه است و نه تنها دروغ می‌گویید و توهین و تهمت و افترا می‌زنید، بلکه بر خلاف گفتار رهبری که گفته است از دامن زدن به اختلافات مذهبی پرهیز کنید، یکسره به نفاق مشغولید، اما در مقابل، لباس شخصی‌ها اقدام به فحاشی کرده و به خانم‌های درویش حمله‌ور شدند.

این گزارش می‌افزاید، این بنر‌ها به اسم «مبانی، ابزار‌ها و تاکتیک‌های جنگ نرم» نصب شده و علاوه بر اینکه تصوف را در زمره فرق ضاله و عرفان‌های کاذب قرار داده، از عرفان ایرانی به عنوان یکی از مبانی و تاتکتیک‌های جنگ نرم یاد کرده است که به گفته طراحان آن، دست پرورده موساد و سازمان‌های جاسوسی است! در قسمت‌هایی از این بنر نوشته شده: «ماحصل تازه غرب، گسترش عرفان‌های کاذب با بیش از ۴۰۰۰ فرقه با تغذیه مالی و فکری سرویس‌های سیا و موساد است»