معاون ستاد کل نیروهای مسلح: بعد از انتخابات با نامزد‌هایی که «سیاه‌نمایی» کرده‌اند برخورد خواهیم کرد

1
162

مسعود جزایری٬ معاون ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد با نامزد‌های انتخاباتی که اقدام به «سیاه‌نمایی» کرده‌اند بعد از انتخابات برخورد خواهد شد.

به گزارش دیگربان از سایت رسمی سپاه٬ جزایری روز یک‌شنبه (۱۹ خرداد) گفت: «برخورد قانونی با تخطی برخی نامزدهای ریاست جمهوری را به بعد از انجام انتخابات موکول می‌کنیم.»

وی با انتقاد از طرح برخی مسائل مربوط به نهاد‌های نظامی از سوی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری٬ اظهار کرد پیش‌تر به این نامزد‌ها درباره عدم ورود به این مسائل تذکر داده شده بود.

جزایری در جائی دیگر افزود: «حق برخورد قانونی با آن دسته از کاندیدا‌ها که به اشاعه اطلاعات غیرصحیح و یا سیاه نمایی پرداخته‌اند» برای نیرو‌های مسلح محفوظ است و برخورد با آن‌ها به بعد از انتخابات موکول می‌شود.

حسن روحانی و محمدرضا عارف دو نامزدی هستند که در برخی سخنرانی‌های خود انتقاد‌های غیرمستقیمی متوجه عملکرد نیرو‌های مسلح کرده‌اند.

اظهارات این دو نامزد انتخابات در یک هفته اخیر نیز با اعتراض گروه دیگری از روحانیون هم‌چون احمد خاتمی و کاظم صدیقی مواجه شده است.

این نظامیان و روحانیون بی‌آنکه به نام روحانی و عارف اشاره کنند٬ انتقاد‌های حداقلی آن‌ها را «سیاه‌نمایی» دانسته و گفته‌اند آن‌ها صلاحیت تصدی ریاست بر قوه مجریه را ندارند.

1 نظر

  1. سلام وخسته نباشید این حکومت تا کی میخواهد باچماق با مردم برخورد کنند تو این خراب شده که میگویید ازادی است کی باید به تخلفات رسیدگی کنند پس قوه قصاییه کجاست که یک سردار سپاه تهدید میکند ؟؟؟؟؟؟

نظرات بسته است