محمدعلی جعفری٬ فرمانده‌ کل سپاه پاسداران: سپاه با زبان سلاح با دشمن سخن می‌گوید

1
886

محمدعلی جعفری٬ فرمانده‌ کل سپاه پاسداران گفته «دشمنان» جمهوری اسلامی با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند و سپاه قصد دارد با همین زبان با آن‌ها روبرو شود.

آقای جعفری این مطلب را روز چهارشنبه (۳۰ اردیبهشت) در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه «امام حسین» و در حضور علی خامنه‌ای بیان کرده است.

وی گفته سپاه پاسداران بدنبال تولید قدرت روزافزون درونی با استفاده از فناوری‌های دفاعی و امنیتی و به‌روز رسانی تاکتیک‌های نبرد «نامتقارن» است.

علی خامنه‌ای نیز در این مراسم به کشور‌های غربی نسبت به گسترش جنگ به مرز‌های ایران هشدار داده و گفته جمهوری اسلامی پاسخ «بسیار سختی» به این اقدام خواهد داد.

به گزارش دیگربان؛ آقای خامنه‌ای گفته اطلاعاتی در اختیار دارد که «دشمنان» جمهوری اسلامی می‌خواهند جنگ در کشور‌های منطقه را به مرز‌های ایران بکشانند.

1 نظر

  1. چرا ملتی با ان سابقه درخشان تاریخی خود و تجربه های درد ناک که گذرانده . ۳۶ سال پیش دست به چنین اموخته شده در تاریخ خود را تکرار کرد . واقعا شرم اور است حتی تصور چنین صحنه هائی که امروز جز یک حقیقت تلخ نیست . پدران مادران سه دهه گذشته امروز در مقابل فرزندان خود چه پاسخی دارند ؟
    به قیافه این جنایتکاران اسلامی نگاه کنید . یکی از دیگری زشت تر و خون اشام تر هستند .
    این کثافت های اموزش دیده . در منجلاب اسلامی بر ملتی حاکم شده که فرزند ان در سه هزار سال پیش مشعله دار انسانیت بشر دوستی در جامعه بشر بود
    تف بر قران محمد پیغمبر عرب شما وهمه امام های مرده و زنده شما هر ایرانی خائنی که . گفت مرگ بر شاه

نظرات بسته است