مت دیمون با «بورن» بازمی‌گردد

0
228

مت دیمون که نبودنش در پروژه بورن مدت هاست به خبر بدل شده، اعلام کرد در سال 2016 در نقش بورن بازمی‌گردد.

 مت دیمون اعلام کرد هم خودش دوباره در نقش بورن بازی خواهد کرد و هم پل گرینگراس برای کارگردانی این فیلم بازخواهد گشت.

او اعلام کرد در سال 2016 می توان دوباره او را در نقش جیسون بورن دید.

این خبر را اولین بار دوست نزدیک دیمون یعنی بن افلک در مراسم فرش قرمزی که حضور یافته بود اعلام کرد و دیمون هم بلافاصله آن را تایید کرد.

پس از ماه ها شایعه و خبرهای مختلف در ماه سپتامبر (اواخر شهرویر) سرانجام اعلام شده بود که این دو در حال مذاکره رسمی هستند تا دوباره وارد این پروژه شوند.

کمپانی يونيورسال هر چند تلاش کرد تا فیلم «بورن» را به مسیر دیگری ببرد، اما سرانجام پذیرفت که مت دیمون چهره اصلی این مجموعه باید حضور خود را در این پروژه حفظ کند.

يونيورسال سعي كرد با جايگزين كردن جرمي رنر در فيلم «ميراث بورن» در سال 2012 ببيند كه آيا مي تواند اين مجموعه را بدون ديمون بسازد، اما اكنون معلوم شده كه به بازگشت وي بيشتر فكر مي‌كند.

 به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مت ديمون به خاطر كنار گذاشتن گرينگراس از سوي یونیورسال، حاضر نشد ديگر در نقش بورن بازي كند.

گفته مي‌شود گرينگراس نه تنها اين فيلم جديد را كارگرداني مي‌كند بلكه فيلمنامه آن را نيز مي‌نويسد. اين در حالي است كه فيلمنامه سه گانه «بورن» تاكنون توسط توني گيلوري نوشته شده و اين اولين باري خواهد بود كه گرينگراس آستين‌هايش را براي نوشتن فيلمنامه اين فيلم بالا مي‌زند. با اين حال او با فيملنامه نويسي بيگانه نيست و فيلمنامه «يونايتد93» را نوشته بود و دو قسمت دوم و سوم «بورن» را نيز او كارگرداني كرده بود.