مایک پنس در جمع جمهوریخواهان: برای رفتارهای جمهوری اسلامی اخطار داده‌ایم

0
286

مایک پنس معاون ریاست جمهوری آمریکا به قانونگذار جمهوریخواه در کنگره اطمینان داد که مقابله با رفتارهای بی ثبات کننده جمهوری اسلامی کماکان در دستور کار دولت ترامپ در سال جاری است.

آقای پنس در سخنرانی چهارشنبه شب ۱۱ بهمن در اردوی هماهنگی اعضای کنگره حزب جمهوریخواه با اشاره به کارنامه دولت ترامپ در مقابله با اقدامات بی ثبات کننده در جهان، از منزوی ساختن کره شمالی در بالاترین سطح به عنوان یک موفقیت عمده یاد کرد و بر اقدامات علیه دیگر فعالیت هائی خبر داد که صلح و امنیت در سطوح بین المللی و منطقه ای را تهدید می کند.

وی گفت: ما به جمهوری اسلامی اخطار داده ایم و جنگ علیه تروریسم را به افغانستان و منطقه خاورمیانه محدود کرده ایم. رهبری فرمانده کل نیروهای مسلح و شجاعت نیروهای مسلح ما موجب شده است که داعش و خلافتش در حال فروپاشی کامل باشد.

معاون رئیس جمهوری آمریکا افزود: ما داعش را تا آخرین فرد از بین خواهیم برد تا دیگر مردم ما، متحدان و ارزشهایمان را تهدید نکنند.

به گزارش صدای آمریکا؛ آقای پنس با اشاره به انتخابات میان دوره ای امسال گفت حزب جمهوریخواه می تواند بار دیگر اکثریت خود را در مجالس سنا و نمایندگان را حفظ کند.