لندن سقوط کرد

0
150

جرارد باتلر، ایرون اکهارت و مورگان فریمن در فیلم “لندن سقوط کرده است” بازی می‌کنند.

فیلم “لندن سقوط کرده است” قرار است با حضور بازیگران مطرحی چون مورگان فریمن، جرارد باتلر و ایرون اکهارت ماه مه در لندن فیلمبرداری شود.

میلنیوم فیلمز که سازنده این فیلم است از هفته آینده بازاریابی جهانی آن را شروع می کند. تهیه‌کنندگان این فیلم جرارد باتلر، آلن سیگل و مارک گیل، هنوز کارگردانی برای این اثر انتخاب نکرده‌اند.

“لندن سقوط کرده است” بر مبنای فیلمنامه ای از کاترین بندیکت و کریتون روتنبرگر ساخته می شود.

داستان این فیلم در لندن می‌گذرد. این شهر با حمله ای که همزمان با مراسم تدفین نخست وزیر بریتانیا انجام می شود، در معرض خطر قرار می گیرد. اما یکی از ماموران سرویس مخفی آمریکا (که نقشش را باتلر ایفا می کند) مراقب ماجراست و رییس جمهور آمریکا (با بازی ارکهارت) و سخنگوی خانه نمایندگان (با بازی فریمن) ماجرا را دنبال می کنند.

برمبنای برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده فیلمبرداری این فیلم در ماه مه آینده (اردیبهشت) در لندن شروع می‌شود.

فیلم‌های مشابه این فیلم مثل “المپ سقوط کرده” با بودجه 70 میلیون دلاری موفق به فروشی 161 میلیون دلاری شد و “سقوط کاخ سفید” محصول سونی با بودجه 150 میلیون دلاری که تابستان امسال راهی سینماها شد، 211 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مورگان فریمن 76 ساله امسال سال پرکاری را پشت سر گذاشت که بازی در فیلم “لوسی” لوک بسون کارگردان فرانسوی در کنار اسکارلت جوهانسون از جمله آنها بود. او بازی در “خانواده” را که فیلمی اکشن کمدی است نیز امسال به پایان برد و در فیلم “آخرین وگاس” در کنار رابرت دنیرو نیز ظاهر شد.