قاتل بن لادن کارمند شبکه تلویزیونی فاکس نیوز شد

0
449

شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز، راب اونیل عضو سابق نیروهای ویژه امریکا را استخدام کرد که به گفته خودش اوسامه بن لادن، سرکرده گروه تروریستی “القاعده” را در جریان عملیات ویژه در پاکستان به ضرب گلوله کشته است.

به گزارش صدای روسیه به نقل از فاکس نیوز، راب اونیل به عنوان کارشناس نظامی در برنامه های ساعات روز و همچنین ساعات پر بیننده شرکت خواهد کرد.

“روجر آیلس” رییس فاکس نیوز، راب اونیل را قهرمانی معرفی کرد که زندگی خود را وقف کشورش و دفاع از آزادی های آمریکایی ها کرده است.

راب اونیل که براتی اولین بار روزنامه بریتانیایی “دیلی میل” وی را به عنوان قاتل بن لادن در سال 2011 معرفی کرد، 38 سال دارد.

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان، ” راب اونیل ” 39 ساله، عضو نیروهای کماندوی لشکر”نیوی سیل” آمریکا بود. لشکری که ۲ می ۲۰۱۱ به مقر القاعده در شهر “ابوت آباد” پاکستان حمله کرد و این مقر را به تحت سلطه خود درآورد.

راب اونیل که بعداً بازنشسته شد، به همراه دو نفر دیگر به اتاق خواب اسامه بن لادن یورش برد و خود وی گلوله ای را به بن لادن شلیک کرد و بلافاصله وی را کشت.

عکس های اولیه اونیل در روزنامه ” دیلی میل” منتشر شد و این روزنامه با پدرش تام اونیل مصاحبه کرد و وی گفت که پسرش که در طول دوران خدمت ۱۶ ساله خود دریگان ویژه آمریکایی به ۳۲ مدال دست یافته است، درواقع کسی است که بن لادن را به قتل رسانده است.