فیلم «قدم زدن در میان سنگ‌قبرها» با بازی لیام نیسن

0
129

شرکت یونیورسال پیکچرز اولین آنونس، پوستر و عکس‌های تریلر جنایی «قدم زدن در میان سنگ‌قبرها» را منتشر کرد.

 لیام نیسن که در سال‌های اخیر بیشتر در فیلم‌های اکشن ظاهر شده، نقش اصلی «قدم زدن در میان سنگ‌قبرها» (A Walk Among the Tombstones) را به عهده دارد.

این فیلم از روی مجموعه رمان‌های معمایی و پرفروش لارنس بلاک ساخته شده که سال 1992 منتشر شد.

نیسن نقش مت اسکادر پلیس سابق اداره پلیس نیویورک را بازی می‌کند که اکنون بدون مجوز به عنوان بازجوی خصوصی فعالیت می‌کند. یک قاچاقچی هروئین (با بازی دان استیونس) از او می‌خواهد کسانی را که همسرش را ربوده و به قتل رسانده‌اند، پیدا کند. مت با بی‌میلی می‌پذیرد، اما خیلی زود درمی‌یابد این آدم‌ها برای اولین بار نیست که مرتکب چنین جنایت وحشیانه‌ای شده‌اند و قطعا بار آخرشان هم نیست.

«قدم زدن در میان سنگ‌قبرها» را اسکات فرانک کارگردانی کرده که در مقام کارگردان فیلم «The Lookout» با بازی جوزف گوردون-لویت را کارگردانی کرده و فیلمنامه‌نویس فیلم‌هایی چون «گزارش اقلیت» استیون اسپیلبرگ و «خارج از دید» استیون سودربرگ است.

دیوید هاربر و بوید هالبروک دیگر بازیگران «قدم زدن در میان سنگ‌قبرها» هستند که 19 سپتامبر (28 شهریور) اکران می‌شود.

نیسن آوریل پیش تریلر اکشن «بدون توقف» را روی پرده سینماها داشت. او همچنین یکی از صداپیشگان دو فیلم انیمیشن «آجیل‌دزدی» و «فیلم لگو» است که هر دو در سال جاری میلادی اکران شدند. فیلم «یک میلیون راه برای مردن در غرب» با بازی نیسن نیز از جمعه روی پرده سینماها رفته است.

قدم زدن در میان سنگ‌قبرها
قدم زدن در میان سنگ‌قبرها

این بازیگر ایرلندی سال 1994 برای «فهرست شیندلر» استیون اسپیلبرگ نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد و سال 1996 با فیلم «مایکل کالینز» جایزه بهترین بازیگر جشنواره ونیز را دریافت کرد.

«ماموریت مذهبی»، «مرد تاریکی»، «شوهران و همسران»، «نل»، «راب روی»، «امپراتوری آسمان»، «بتمن آغاز می‌کند»، «خاکستری»، «برخورد تایتان‌ها» و «تیم درجه یک» از دیگر فیلم‌های اوست.