فرخنده ،جنایتی دیگر از متوحشان مسلمان

1
504

سالها قبل در نوشته ای از آنتوان چخوف نویسنده و اندیشمند شهیر روسی خوانده بودم خطرناک ترین نوع بشر کسی ایست که فهمش کم و اعتقادش زیاد است.رفتارهای مسلمانان در طول تاریخ مهر تایید نظریه و اندیشه چخوف می باشد.
مراسم خاکسپاری پیکرزنی به نام فرخنده در کابل انجام شد. زنان شرکت کننده در این مراسم اجازه ندادند که تابوت این دختر توسط مردان حمل شود.واقعه ای نظیر این را در ماههای گذشته در ترکیه هم شاهد بودیم.خشونت علیه زنان.
چرا؟

فرخنده سه روز قبل در مرکز شهر کابل با سنگ و چوپ شماری از مردان وحشی مسلمان کشته و سپس جسدش سوزانده شد.اتهام او سوزاندن کتاب مقدس مسلمانان بود.این کتاب مقدس چیست؟مجموعه خزعبلات دیوانه ای در چهارده قرن پیش که بعدها توسط راویان ، به منفعت طلبانه ترین شکل جمع اوری شده است تا حافظ منافع انان باشد.کتابی که معتقدان به دین اسلام مدعی اند برای رهایی و نجات انسان از طرف الله ، موجود تخیلی ساخته ذهن متوحش عده ای عرب بیابانگرد که در طول تاریخ هزار و چهارصد ساله خود جز نابودی و انسان ستیزی کرامت دیگری از ان مشاهده نشده است.دولت فخیمه انگلستان در پی سالها مطالعه و تحقیق از ان به عنوان بهترین ابزار جهت نابودی کشورهای منطقه استفاده نموده است.
چرا سوزانده شدن چند ورق پاره اینهمه در نزد مسلمانان متوحش اهمیت دارد؟چرا شکسته شدن خطوط قرمز مسلمانان اینچنین متوحشانه و با بدترین شیوه پاسخ داده می شود.الله وامانده هیچ شیوه عقلانی و منطقی و خردگرایانه ای در برخورد با مخالفان خود ندارد،هیچ شیوه رئوفانه و انسانی و بدور از توحشی در دفاع از خود نمی تواند نشان دهد،چرا؟چون این پلیدی واقعیت ندارد ،این پلیدی زاییده ذهن های بیماری ایست که منافعشان در مقدس جلوه دادن اوست.اللهی سخیف که اتش کینه اش جز با نابودی مخالفانش ارام نمی گیرد و عاجزانه این وظیفه خطیر را بر دوش عده ای دیوانه به نام مسلمین گذشته است.
امروز شمار زیادی از مردم کابل، فعالین مدنی و بستگان او تابوت این دختر ۲۷ ساله را که ظاهرا از بیماری روحی رنج می برده به گورستانی در منطقه ۵۰۰ فامیلی در شمال کابل به خاک سپردند.
در مراسم خاکسپاری نمایندگان اقشار مختلف جامعه حضور داشتند.مردمی که سالهاست در اتش جهل و نادانی که دست اورد مذهب اسلام،کادوی ملکه انگلیس به خاورمیانه برای نابودی کامل این منطقه است،می سوزند.
ژنرال ظاهر ظاهر، مسئول جنایی پلیس کابل در این مراسم گفت که تاکنون ۱۳ نفر را به اتهام قتل فرخنده بازداشت و تحقیقات برای پیدا کردن بقیه افراد متهم ادامه دارد.
تمامی افرادی که در این مراسم شرکت کرده بودند، شعار “عدالت” “عدالت” را سر می‌دادند.بی توجه به اینکه آیا جایی که چنین ایدئولوژی متوحشانه ای حاکم باشد ایاعدالت معنایی دارد؟ایا در سرزمینی در سیطره سنت و مذهب ،در سرزمینی که طالبان زنانش را کیسه پوش کرده بود،عدالتی برای دختری بیست و هفت ساله و سوزانده شده در اتش جنون مذهبی ، وجود خواهد داشت؟
پدری در پایان روز خبر شده که دخترش زیر سنگ و تازیانه مردان مسلمان کشته و جسدش سوزانده شده است.
پدر فرخنده از دولت افغانستان خواست که عاملان قتل دخترش را به جزای اعمالشان برسانند.ایا افغانستان با پلیس و قاضی ومردم و …….مسلمان ،خواهد توانست ،مجری عدالت باشد؟
گفته می شود که براساس اطلاعات بدست آمده فرخنده با ملایی که در محل تعویذ نویس بوده مشاجره لفظی کرده که بعد او فرخنده را متهم به سوزاندن قران می‌کند و مردم خشمگین نیز فرخنده را به قتل می رسانند.حتی قطعیتی بر انجام گناه از سوی زن وجود ندارد ،همین شبهه کافیست تا مسلمان ان روی سگش را نشان دهد. محمد ایاز نیازی، امام جماعت یکی از مساجد مهم شهر کابل به مراسم خاکسپاری فرخنده راه داده نشد، و تشیع کنندگان او را مجبور کردند که محل برگزاری مراسم را ترک کند.وی در جریان خطبه نماز جمعه گفته بود:”خواهش من از ارگانهای (نهادهای) عدلی و قضایی این است که با دقت حرکت کنند… وقتی که به مقدس‌ترین معتقد مردم [قرآن] اهانت صورت بگیرد، مردم مکلف نیستند که بپرسند این [متهم] اعصابش جور است یا ناجور است…………………….چرا؟امام جماعت متوحش اسلام باور ،چرا؟
این کتاب مقدس شما جز توحش دست اورد دیگری هم دارد؟دوران باورهای قبیله ای به بتها به پایان نرسیده؟
ایا شما به جای پروراندن ذهن های نا اگاه وتبدیل انان به حیواناتی خون اشام،نمی توانید شغل شرافتمندانه ای انتخاب کنید؟
چرا اسلام این همه انسان ستیز و بیش از ان زن ستیز است؟
مرگ فرخنده باعث ایجاد واکنشهای اجتماعی زیادی در این کشور شده و در شبکه‌های اجتماعی نیز صفحاتی به منظور حمایت از او به نام ‘منم فرخنده’، ‘داد خواهی برای محاکمه فرخنده’ و ‘قاتلان فرخنده باید محاکمه شوند’ راه افتاده است. بیش از صد تن از فعالان مدنی و فرهنگیان جوان ،امروز در مرکز شهر هرات با یک تجمع اعتراض آمیز، از دولت افغانستان خواستند تا عاملان قتل فرخنده را محاکمه کند.
معترضین شعار سر نمی‌دادند و تنها به سکوت اکتفا کردند. آنان خواسته‌ها و احساسات شان را با شعارهای نوشته شده ابراز کردند. این تجمع با یک حرکت نمادین هم همراه بود. آنان تابوتی را که سمبول جنازه فرخنده بود در مقابل شان گذاشته و در اطراف آن شمع روشن کرده بودند.
مرگ فرخنده اخرین مرگی نیست که شاهدش بودیم و تا رهایی انسان از جنون اسلام و مغز شویی مقدس ،ما باز هم شاهد انسان ستیزی های دیگری خواهیم بود.روحش شاد و قرین ارامش باد.

سهیلا زرندی

1 نظر

  1. شما که اینقدر آزادی خواه و لاییک هستید چرا به عقاید مسلمانان توهین میکنید درسته که آنها توهین کردند و عمل وحشیانه را انجام دادند اما شما هم هم رنگ جاهلان میشوید هیچکس نفهمیده تا الحال که راه راست کدام است تئوری شما لائیکلان که اصلاً افتضاح است و خود شما شده اید آله برای مبارزه با موج اسلام گرایی در جهان مانند صد ها فرد فریب خورده دیگر از طرف شیطان پرستان- ماسون های که ماه یکبار یک طفل معصوم را 666 چاقو بر بدنش فرو میکنند بخاطر قربانی در راه شیطان. خواهشاً هر کس که از آزادی حرف میزند شما دیگه خواهشاً حرف نزنید شما هاییکه یوغ برده گی و اسارت اهریمن را به گردن آویخته اید.

نظرات بسته است