علیزاده به جدول شانس مجدد المپیک رسید

0
144

با برد تکواندوکار اسپانیا در نیمه نهایی المپیک علیزاده به جدول شانس مجدد راه یافت.

در ادامه رقابت‌های وزن دوم تکواندوی زنان المپیک، اوا کالوا گومز از اسپانیا برابر تکواندوکار مصری پیروز شد و به فینال راه یافت. این مبارزه در سه راند ابتدایی بدون امتیاز برای هر دو تکواندوکار به پایان رسید تا مبارزه به راند طلایی کشیده شود. در راند طلایی گومز اسپانیایی اولین امتیاز را بدست آورد و راهی فینال شد.

با پیروزی تکواندوکار اسپانیا که حریف نماینده ایران در یک چهارم پایانی بود، علیزاده به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد و باید در دور نخست با نماینده کشور تایلند مبارزه کند. هوگوپوش بانوان ایران در صورت پیروزی مقابل حریف تایلندی برای کسب مدال برنز به مصاف نیکیتا گلاسنوویک از سوئد می رود.

در این وزن جید جونز از انگلیس با پیروزی برابر تکواندوکار سوئد به فینال رسید و حریف گومز شد. جونز در جایگاه نخست رنکینگ المپیک قرار دارد و گومز نیز در تعقیب او در جایگاه دوم است با این شرایط نفر اول و دوم رنکینگ راهی فینال شدند.

در وزن 68- کیلوگرم مردان الکسی دنیسنکو از روسیه و احمد ابوقاش از اردن راهی فینال شدند. نماینده اردن در دیدار نیمه نهایی برابر تکواندوکار اسپانیا 12 بر هفت پیروز شد و تکواندوکار روسیه شش بر یک جواد آچاب از بلژیک را شکست داد و به فینال رسید.

به گزارش ایسنا؛ علیزاده در دیدار اول خود برابر نماینده کرواسی با نتیجه هشت بر هفت پیروز شد و در دور دوم به مصاف گومز اسپانیایی نفر دوم رنکینگ رفت که در یک دیدار نزدیک با نتیجه هشت بر هفت شکست خورد و به نیمه نهایی وزن 58- کیلوگرم نرسید.