علم الهدی: باید برای فتنه سال آینده آماده باشیم

0
189
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-12-12 09:35:21Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن می‌خواهد ماجرای سال 88(حرکت اعتراضی مردم در سال 88)  را در سال آینده تکرار کند لذا باید با بصیرت تمام برای فتنه سال آینده در میدان حاضر باشیم و پای ستون دفاع از ولایت بایستیم.

 سید احمد علم الهدی در مدرسه علمیه نواب مشهد افزود: توطئه دشمن ادامه دارد و رهبری هم فرمودند که دشمن امسال مقدماتی را آماده کرده تا برای فتنه سال آینده خود نتیجه بگیرد. دشمن می خواهد فتنه سال 88(حرکت اعتراضی مردم در سال 88)  را یکبار دیگر تکرار کند. 

وی ادامه داد: حوادث سال 88(حرکت اعتراضی مردم در سال 88)  و نهم دی خط خیری برای جامعه ما و از جمله خیرهای آن فتنه شناسی در خط اجرایی دشمن بود. مردم انقلابی نیز در یک حرکت خودجوش نقطه عطفی در تاریخ ملت و امت در جهت حمایت از دین و ولایت معصومین و ولایت فقیه به وجود آوردند.

امام جمعه مشهد گفت: مجرای نقشه دشمن در فتنه سال 88(حرکت اعتراضی مردم در سال 88) در داخل جامعه بود. مبدا فتنه نیز دشمن بود و برای اجرای آن برنامه ریزی کرده و خودپسندی و خودخواهی خواص هم باعث شد جلو بصیرت آنها گرفته شود. همین منفعت طلبیهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باعث می شود برخی جریانها یک اقلیت لائیک بی دین را به عنوان جریان سیاسی به دنبال خود راه بیندازند تا به مطامع قدرتیابی خودشان برسند.

وی افزود: رهبر جمهوری اسلامی آبان ماه 87 و پیش از اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص باشند به سیاستمداران سفارش کردند که در زمین دشمن بازی نکنند زیرا هر نتیجه برد و باختی که در زمین دشمن بدست آید به نفع دشمن خواهد بود.

ایرنا نوشت: علم الهدی ادامه داد:  رهبری دشمن شخصی ندارند. امروز کمالات، نخبگی، اخلاق کریمه و نوع تعامل رهبر جمهوری اسلامی اسلامی با مردم بگونه ای است که نه تنها در کشور محبوبیت جامع دارند بلکه در دنیای اسلام و جهان شیعه نیز شاید محبوبترین فرد باشند اما چیزی که باعث می شود برخی جریانها با ایشان زاویه پیدا کنند منفعت طلبی خود آنها است.