طائب: هیچ کس از محتوای دیدار رهبر انقلاب با پوتین اطلاع ندارد؛ رییس جمهور روسیه مترجم خود را از محل دیدار بیرون کرد

1
342

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان به نقل از رسانه ها، مهدی طائب رییس قرارگاه عمار چهارشنبه شب در مراسم پاسداشت اربعین کشته شدن مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا که در مدرسه علمیه آیت الله بهجت در قم برگزار شد، با بیان این که خداوند متعال در نقطه ای حساس پوتین را به یاری آورد، اظهار داشت: این شخص برای رهبر انقلاب قرآن هدیه می آورد، کارهای پوتین بازی نیست بلکه دارای معانی و مفاهیم است؛ پوتین به محض ورود به ایران مستقیم خدمت رهبرمعظم انقلاب رفت.
وی ادامه داد: پوتین در دیدار رهبر معظم انقلاب از ایشان خواست تا به صورت خصوصی با رهبر انقلاب گفت وگو کند حتی رییس جمهور روسیه مترجم خود را نیز از محل دیدار بیرون کرد و از رهبر انقلاب درخواست کرد تا مترجمی را برای ترجمه کردن بیاورند؛ هیچ کس از محتوای دیدار رهبر انقلاب با پوتین اطلاع ندارد.
طائب با بیان این که پای کار آوردن روسیه کار ساده ای نیست، اظهار داشت: روسیه را همراه کردن و تا مرز تحریم بردن کار ساده ای نیست.
وی عنوان کرد: رییس جمهور ما تحصیلکرده حوزه است اما وقتی کشتی جمهوری اسلامی به سمت یمن می رود به دلیل فشارهایی که طرف های غربی وارد می کنند آن را در نیمه بر می گردانند و به سوی جیبوتی می فرستند.

1 نظر

نظرات بسته است