ساموئل ال. جکسن رئیس‌جمهور مسلسل به‌دست آمریکا می‌شود!

0
171

فیلم «بازی بزرگ» که در ماه‌های آینده به روی پرده خواهد آمد، ساموئل ال. جکسون  را به‌عنوان رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا که در فنلاند دست به اسلحه می‌شود، تصویر می‌کند.

ساموئل ال. جکسون٬  قرار است در فیلم اکشن «بازی بزرگ» (Big Game) محصول مشترک آلمان، بریتانیا و فنلاند، در نقش رئیس‌جمهور سیاه‌پوست ایالات متحده آمریکا به روی پرده بیاید که در جنگل‌های شمال اروپا اسلحه در دست می‌گیرد تا گروه‌های تبهکار را از پا در‌آورد.

به گزارش آنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «بازی بزرگ» به کارگردانی یالماری هِلاندر با بازی ساموئل ال. جکسن، جیم بردبنت، ری استیونسن، فلیسیتی هافمن و تد لیواین، رئیس‌جمهور آمریکا را در حالی که هواپیمای مخصوص او هدف حمله تروریست‌ها قرار گرفته و در جنگل‌های فنلاند سرگردان شده و ناچار است با همدستی چند شکارچی محله با یک گروه بزرگ تبهکار بجنگد، تصویر می‌کند و  از لحاظ محتوایی شباهت‌هایی با «هواپیمای ویژه رئیس‌جمهور» و «سقوط کاخ سفید» دارد.

ساموئل ال. جکسون٬  بازیگر نقش رئیس‌جمهور این فیلم که متولد 1948 در شهر واشنگتن است، به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران تاریخ سینمای آمریکا (با ایفای نقش در 159 فیلم سینمایی و تلویزیونی) در کنار چندین فیلم معتبر و همکاری با کارگردان‌هایی مانند کوئنتین تارانتینو، مارتین اسکورسیزی، اسپایک لی، استیون اسپیلبرگ و استیون سودربرگ و فهرست بلندی از آثار اکشن را در کارنامه دارد. او از سال 1972 وارد حرفه بازیگری سینما و تلویزیون شده و در فیلم‌هایی مانند «داستان عامه‌پسند»، «جانگو زنجیر گسیخته»، «بیل را بکش: جلد دوم»، «جکی براون»، «پارک ژوراسیک»، «رفقای خوب»، «تب جنگل»، «جان سخت انتقام‌جو»، «زمانی برای کشتن»، «شفت»، «ناشکستنی»، «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 3- انتقام سیث»، «مارها در هواپیما»، «مرد آهنی 2»، «انتقام‌جویان» و «کاپیتان آمریکا»  ظاهر شده و فعلاً 12 فیلم آماده اکران، در مرحله فنی پس از فیلم‌برداری یا در حال فیلم‌برداری تا سال 2016 در برنامه دارد.

زمان اکران فیلم «بازی بزرگ» در آمریکا اعلام نشده است اما این فیلم اکشن از فروردین ماه در  فنلاند ، روسیه، آلمان، انگلستان و چند کشور دیگر به‌نمایش درخواهد آمد. در تیزر یک دقیقه‌ای این فیلم که روز دوشنبه منتشر شده، ساموئل ال. جکسن در نقش رئیس‌جمهور مسلسل به‌دست آمریکا در حال تیراندازی، کتک‌کاری با آدم‌کش‌ها، شنا برای رسیدن به هواپیما و فعالیت‌های اکشن دیگر دیده می‌شود.

IMDB