ذوالنور: جایگزین رفع حصر٬ تنها اعدام است

0
202

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در سخنان پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران اظهار داشت:امروز نظام استکبار برای اسقاط نظام‌های غیرهمسو کمتر از گزینه نظامی استفاده می‌کند اگرچه گزینه نظامی سریع‌التاثیر است اما هزینه‌هایی دارد در حالیکه براندازی نرم و اصطلاحا براندازی خاموش اینگونه نیست.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان به نقل از رسانه های درون مرزی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه گفت: برخی ساده‌لوحانه می‌گویند که اتفاقات سال 88 که کشور را 8 ماه درگیر یک بحران بنیان‌کن کرد، اعتراض به نتیجه انتخابات بود در حالیکه همه نظام سلطه با تمام ظرفیت خود پای کار آمد و حتی نمی‌توان یک نظام غربی را اسم برد که در طول 8 ماه فتنه لحظه‌ای از کار خود در تقویت فتنه‌گران و هجوم به اصول انقلاب کوتاهی کرده باشد.

وی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم سران فتنه و کسانی که سلسله جنبان این حرکت شوم بودند را بی‌گناه بدانیم اما باید توجه داشت که وقتی صحبت از فتنه می‌شود اشتباه است که معترضین به انتخابات را نیز فتنه‌گر تلقی کنیم. چرا که مردم ما همیشه رسالت خود را به خوبی انجام داده و بار انقلاب را به دوش کشیده‌اند و عرصه‌های سخت را پشت سر گذاشته‌اند که نمونه آن مقابله با جریان منافقین است که باعث شهادت 17 هزار انسان مظلوم شد و نیز مقابله با تحریم‌هایی که همچنان ادامه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر عدل اسلامی بخواهد درباره سران فتنه اجرا شود چیزی کمتر از چندین اعدام در انتظار آنها نخواهد بود و امروز حصر سران فتنه پرده‌ای از رأفت اسلامی است نه جفا در حق آنها.