دی‌كاپريو پس از سه تجربه مرگبار خودش را خوش‌شانس خواند

0
154

لئوناردو دی کاپریو ۹ جان دارد؛ این را می‌توان از تجربه‌هایی که مرگ را جلوی چشمانش آورده است متوجه شد.

 لئوناردو دی کاپریو در گفتگویی که درباره فیلم جدیدش «بازگشته» انجام داده، گفت سه بار تجربه‌ای نزدیک به مرگ را پشت سر گذاشته است.

در فيلم «بازگشته» با بازی لئوناردو دي‌كاپريو این بازیگر ۴۱ ساله در نقش فردی به نام هیو گلس ظاهر می‌شود؛ مردی مرزنشین که از حمله خونین یک خرس نجات می‌یابد و تلاش می‌کند زنده بماند و از گروه شکارچیانی که همراهی‌اش می کردند اما به او کمکی نمی کنند، وسایلش را می‌دزدند و رهایش می‌کنند تا بمیرد، انتقام بگیرد.

دی کاپریو که قبلا هم این فیلم را سخت‌ترین فیلم زندگی‌اش خوانده بود، در این گفتگو از رو در رو شدن با مرگ در زندگی واقعی اش حرف زده است.

او درباره تجربه رودر رو شدن با کوسه صحبت کرد و گفت: من در یک قفس بزرگ بودم، در آب‌های آفریقای جنوبی تا از نزدیک کوسه بزرگ سفید را تماشا کنم. اما بعد یک کوسه بزرگ پرید توی قفس و به من گفت سلام.

دی کاپریو با خنده ادامه داد: همه ما یک لحظه گیج شدیم و این واقعا وحشتناک بود، اما او خیلی محترم بود و از قفس پرید بیرون و رفت.

دی کاپریو افزود: از شوخی گذشته، احساس می‌کنم خیلی خوش شانس بودم که از این مخمصه زنده بیرون آمدم. گروهی که این برنامه را ترتیب داده بودند گفتند در ۳۰ سال گذشته چنین چیزی اتفاق نیفتاده بود و من فهمیدم در جایی نادرست و در زمانی نادرست بودم که دچار چنین موقعیتی شدم و واقعا فکر می‌کنم این فقط یک خوش شانسی بود که از آن ماجرا زنده در رفتم و حالا اینجا هستم.

او از یک تجربه دیگر که واقعا مرگ را جلوی چشمش آورد حرف زد و گفت: یک بار هم در هواپيمایی بودم كه به روسيه مي‌رفت و تقریبا با یک فاجعه روبه رو شد. من در بخش تجاری نشسته بودم و ناگهان همه چیز جلوی چشمان من رخ داد. من نزدیک بال نشسته بودم و بال هواپیما را به خوبی می دیدیم که یک دفعه چیزی جلوی چشمانم منفجر شد. دقیقا موتوری که زیر بال بود منفجر شد و من تنها كسي بودم كه در آن لحظه این ماجرا را می‌دیدم. چند دقيقه تمام موتورها خاموش شد و هيچ صدايي نمي‌آمد و سرانجام هواپیما در فرودگاه  فرود اضطراري انجام داد.

اما سومین تجربه نزدیک به مرگ دی کاپریو در فرود با چترنجات رخ داد. اولين چتر گير كرده بود و دی کاپریو از چتر دوم خبر نداشت و تصور می‌کرد که حتما سقوط می کند. اما همراه او در چتربازی به او هشدار می دهد که ممکن است پایت بشکند چون داریم خیلی سریع پایین می‌رویم. دی کاپریو می‌گوید: او چتر دوم را باز كرد و آن هم گير كرده بود. او با خنده می گوید: من داشتم سقوط مي‌كردم و قرار بود بميرم و همراه من می‌گفت تازه پایت هم می‌شکند…

به گزارش مهر به نقل از اینسایدر،«بازگشته» فیلم جدید دی کاپریو به کارگردانی الخاندرو  گونزالس ایناریتو روز کریسمس اکران می‌شود.

لئوناردو، در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفورنیا متولد شد. پدرش جورج دی کاپریو نویسنده کتاب‌های کومیک و مادرش ارمهاین ایندربرکن و مادربزرگش هلنا ایندربرکن. اجداد لئوناردو اهل ایتالیا و آلمان بودند و سه/ چهارم دی کپریو در واقع آلمانی است.

نام لئوناردو توسط مادر او و به خاطر نام لئوناردو داوینچی هنگامی که نقاشی این هنرمند را در ایتالیا مشاهده نمود بر او گذاشته شد. مادر و پدر لئو هنگامی که تنها یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محلهٔ فقیرنشینی با نام ایکو پارک که موسوم به زاغه‌های هالیوود است زندگی کرد و بزرگ شد