دنیرو 50 درصد سهام جشنواره خود را می‌فروشد

0
136

جشنواره فیلم «ترایبکا» که با همکاری رابرت دونیرو و دو فرد دیگری شکل گرفت 50 درصد از سهامش را به کمپانی «مدیسون اسکویر گاردن» می فروشد.

جشنواره فیلم «ترایبکا» که سال 2002 با همکاری رابرت دنیرو، جین رزنتال و کریگ هتکاف شکل گرفت تاکنون میزبان بیش از چهار میلیون و 500 هزار نفر بوده است.

جین رزنتال درباره فروش سهام این جشنواره گفت: ما موفق شدیم تا برندی برای حمایت از هنرمندان، فیلمسازان و قصه‌سرایان ایجاد کنیم و اکنون از این که بخشی از خانواده برند بزرگ سرگرمی یعنی MSG»» باشیم، هیجانزده هستیم.

قرار است نیمی از سهام این مجموعه به قیمت 45 میلیون دلار به «MSG» فروخته شود. با همکاری مشترکی که از این راه حاصل می شود، جشنواره «ترایبکا» که به زودی (در ماه آوریل) شروع به کار می کند، از روز افتتاحیه با این کمپانی بزرگ همراه خواهد شد.

با این همکاری «ترایبکا» از امکانات تئاتری، رادیویی و شبکه ورزشی این کمپانی بهره می‌گیرد و این کمپانی نیز در برنامه‌های این جشنواره سینمایی سهیم می شود.

سیزدهمین دوره جشنواره «ترایبکا» از 16 تا 27 آوریل (27 فروردین تا 7 اردیبهشت) برگزار می شود و مثل هر سال نیویورک شهر برگزاری آن است. هنوز برنامه کامل این دوره از جشنواره «ترایبکا» اعلام نشده است.

این جشنواره در واکنش به حادثه 11 سپتامبر راه‌اندازی شده و در محله‌ای به همین نام که نزدیک محل سابق برج‌های دوقلو در نیویورک است، برگزار می شود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سال پیش فیلم «موشک» از سینمای استرالیا جایزه اصلی این جشنواره را با خود به خانه برد.