دفتر رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی: دکتر احمدی‌نژاد نه برنامه انتخاباتی دارد نه سخنگو

0
244

به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان به نقل از رسانه های حامی احمدی نژاد، روابط عمومی دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که احمدی نژاد هیچ برنامه انتخاباتی ندارد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

ملت شریف و بزرگوار ایران

سلام علیکم

اطلاع رسانی دقیق،‌صحیح و شفاف به افکار عمومی از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است زیرا متضمن مصالح و منافع ملی و برآمده ازیک خواست عمومی است و تصمیم گیری عالمانه مردم برای سرنوشت خویش و کشور نیز بستگی تمام به رعایت این مهم دارد.

باوجود این اصل اساسی که مبتنی بر یک مطالبه ملی و قانونی است، متاسفانه شاهد تداوم انتساب برخی مطالب جعلی و خلاف واقع به دولت قبل و رئیس جمهوری سابق از سوی افراد و عناصر سیاسی و همچنین انتشار بدون ملاحظه اینگونه مطالب در طیفی از رسانه های گروهی هستیم که به نوبه خود به طرح درخواست‌های مکرر و بی شمار هموطنان عزیز جهت روشنگری و پاسخگویی به سیاسیون حرفه‌ای و رسانه های نشر دهنده، انجامیده است. با امعان نظر به اهمیت موضوع ، موارد زیر به استحضار ملت شریف می رسد.

۱- ظاهرا گروهی از رسانه‌ها و برخی از سیاست ورزان در ایراد توهین، اتهام و افترا به دولت های نهم و دهم و به طور اخص رئیس جمهور سابق خود را مبسوط الید می‌دانند و آشکارا چنین به نظر می رسد که از یک مصونیت کامل برای تداوم این رفتار ناهنجار نیز برخوردارند.

۲- همانطور که پیش از این و بارها تصریح شده است، دکتر احمدی نژاد هیچ برنامه انتخاباتی ندارند و از بیان هرگونه اظهارنظر درباره افراد و فهرست‌های انتخاباتی، پرهیز می‌کنند. بنابراین انتظار می‌رود رسانه های ارتباط جمعی و مدعیان سیاست ورزی از انتساب نامزدهای محترم انتخابات و برخی اقدامات و رفتارهای سیاسی به رئیس جمهوری سابق یا انعکاس مطالب غیر مستند به نقل از ایشان خودداری فرمایند.

۳- در احترام به ملت بزرگ ایران و جهت حفظ مصالح کشور، مشی و منش رئیس جمهوری سابق همچنان مبتنی بر سکوت در برابر امور جاری و همچنین توهین‌ها و اتهامات گوناگون است و از پرداختن به هرگونه بحث و مجادله‌ای در این زمینه اجتناب می‌ورزند، بنابراین از اصحاب رسانه و عناصر سیاسی انتظار می‌رود که از انتساب انگیزه های سیاسی و انتخاباتی خود به دولت قبل و دکتر احمدی نژاد خودداری نمایند.

۴- بار دیگر شایسته تاکید می‌داند که دکتر احمدی نژاد هیچ سخنگویی ندارند و بیان هرگونه مطالبی از سوی افراد مختلف به نقل از ایشان یا درباره رئیس جمهوری سابق، صرفا نظر شخصی خود آنان است. در صورتی که انتشار نظر دکتر احمدی نژاد ، ضرورت پیدا کند، دفتر ایشان به صورت رسمی آن را به اطلاع عموم خواهد رساند.

روابط عمومی دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم