در انتقاد از فیلم «گودزیلا»؛ برایان کرنستون: نباید می‌مردم

0
160

برایان کرنستون می‌گوید مرگ شخصیتش در وسط فیلم «گودزیلا» اشتباه بوده است.

 فیلم «گودزیلا» یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها از نظر باکس‌آفیس در مسیر حرفه‌ای کاری برایان کرنستون بود، اما این بازیگر از نحوه برخورد با خط داستانی شخصیتش در این فیلم راضی نیست.

کرنستون در توضیح این نارضایتی گفت که شخصیتش یعنی «جو برودی» خیلی زود کشته شده و وقت زیادی به تماشاگران برای برقراری ارتباط احساسی با او نداده‌اند.

کرنستون که در پادکست نردیست صحبت می‌کرد، به این موضوع اشاره کرد که چرا دقیقا روایت فیلم خوب از آب درنیامد و همچنین درباره اینکه در آینده چه انتظاری می‌توان از این بازیگر برنده جوایز مختلف و محبوب منتقدان داشت، صحبت کرد. او گفت:‌ مردن شخصیت در آن زمان یک اشتباه بود. وقتی فیلمنامه را خواندم می‌دانستم اشتباه است. وقتی فیلمنامه را خواندم گفتم این شخصیت که هسته احساسی فیلم بود و تماشاچیان را در داستان هدایت می‌کرد، در صفحه ۵۰ می‌میرد؟ چه هدر رفتنی.

کرنستون بازیگر تحسین شده سریال «برکینگ بد» ادامه داد: آنها کمی با این موضوع بد برخورد کردند، این تنها انتقاد من از این فیلم است چون فکر می‌کنم فیلم سرگرم‌کننده‌ و خیلی موفقی هم بود. من به آنها گفتم که حتی اگر من هم نقش این شخصیت را بازی نکنم، نباید در آن مقطع از فیلم بمیرد. این یک روایت بد بود، اما آنها دیگر بیش از حد جلو رفته بودند که بخواهند برگردند.

حال باید دید آیا این به این معنی است که کرنستون دیگر به زودی در یک فیلم بزرگ پرهزینه ظاهر نخواهد شد؟ اما جدیدترین فیلم‌های او از جمله «ترامبو» ـ فیلمی درباره مسیر کاری دالتون ترامبو فیلمنامه‌نویس هالیوودی است که به خاطر فعالیت‌های کمونیستی‌اش در لیست سیاه هالیوود قرار گرفته بودـ نشان می‌دهد که اینطور نیست.

او در فیلم «پاندای کونگ‌فو کار ۳» که سال ۲۰۱۶ اکران می‌شود مسئولیت صداپیشگی شخصیت لی را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مهر به نقل از ایندیپندنت،«گودزیلا» محصول ۲۰۱۴ به کارگردانی گرت ادواردز ساخته شد.