دبیر ولایت معاش راباور کنیم یاشهروندی آمریکایی اش!

0
235

.چه بگوییم ویلای ۴میلیون دلاری علیرضادبیر را در محله گلاندایل ال ای یاهمان لس انجلس شهر فرشته باور کنیم،یا عربده های نمایشی اش در دبی مقابل سفارت آمریکا را که کشتی گیران ملی پوش را برای اخذ ویزا گسیل کرده بود !
اداره مهاجرت ایالت متحده زمانیکه به امثال دبیر ولایت معاش و عرزشی  اقامت در گام نخست ویزای ورود به خاک آن کشور را می دهد،از ریز جزییات زندگی او اطلاعات میگیرید.از او شیوه تولد می پرسند حتی اگر در شهرری بیمارستان نبوده اسم قابله محترم رو سوال می کنند تا پاسخ ندهد ول کن نیستند!
چطور باور کنیم که مقامات آمریکایی نمی دانند امثال علیرضا دبیرها دوگانه سوزند و هم توبره میخورند و هم از آخور تناول کنند؟
نابینا هستند و اخبار را رصد نمی کنند که این جماعت عرزشی ولایت معاش در تمام مراسم حکومتی در صف نخست هستند؟!
سالیان متمادی است که می گویند می خواهیم خانواده و فرزندان سران حکومت استبداد و دیکتاتوری ایران را از آمریکا و غرب دیپورت کنیم ،اما هیچگاه این تصمیم عملی نخواهد شد زیرا پول و سرمایه های ورودی برای غرب خیلی مهمتر از فقر ،تورم خفقان مردم ستمدیده ایران است.
سالهاست مردم شاهد جنگ زرگری تهوع آور سیستم حاکم ایران با همتای آمریکایی هستیم،از شعارهای مرگ بر فلان و بهمدان که سراسر نفرت پراکنی هستیم و در نقطه مقابل هم سیاستمداران ایالت متحده از جمهوریخواه گرفته تا دموکراتها در این ۴۳سال تنهاژست حمله و نابودی حاکمان ایران رو نشان دادند!؟
در تمام این سالهادر اعتراضات مردمی در مواجه حاکمیت ظلم و استبداد ایران بسرعت بدنبال بهره برداری های منفعت طلبانه از فروش سلاح و تسلیحات (هواپیما،هلی کوپترهای پیشرفته،تانک ،کشتی های جنگی )بوده یا بسرعت نور تلاش ملت ایران را مصادره تا جوامع بین المللی  در جهت منافع خویش استفاده نمایند.
زیاد دور نرویم از باراک اوباما  گرفته که مخفیانه با سران حکومت ایران مذاکره لابی  کرد بخشی از ثروت بلوکه شده مردم ایران را در غالب پالتهای دلار به مقامات وقت تحویل داد به انضمام چند هزار گرین کارت و اقامت به آقازاده هایی از بیت علی خامنه ایی تا مجلس تا راحت رفت و آمد کنند.
تا دونالد ترامپی که یادمان نرفته در اعتراضات سال۹۶قول اینترنت ماهواره ایی رایگان در پی قطع اینترنت توسط  جریان سرکوب  انجام شد را داد،اما این وعده هم حکایت همان سنگ های بزرگ که نشان نزدن بود را میداد (پرتاپ موشک به نقاط استراتژیک از بیت رهبری تا ذاقه های سپاه)همه ادعاها در حد بزنم میزنم باقی ماند و هیچ و پوچ.
در این روی سناریوی خیمه شب بازی حق علیه باطل از آمریکاستیزی معصومه ابتکارها،خانواده لاریجانی ها،نوبخت ها که از صدر تاصفر خاندان در بهترین مناطق سرزمین یانکی ها پول های غارت شده ملت ایران را در صنعت ساخت و ساز ،تجارت و دانشگاهها هزینه می کنند و آنچه در تصاویر صفحات مجازی این انگل زاده ها می بینیم،در پارتی های شبانه ،کلابها،کازینوها به عیش و نوش مشغول هستند و به ریش مردم مظلوم ایران می خندند.
پدر و مادر این جماعت هم در ایران با نمایش آمریکاهراسی ،تیلیغ فاشیست دینی  مشغول چپاول و ارسال پول برای فرزندان و خانواده هستند.
آنهایی که یک بار برای گرفتن ویزا از توریستی ،دانشجویی تا سرمایه گذاری به یکی از سفارتخانه ها و کنسولگری های آمریکا قدم گذاشتند می توانند مهر تایید برگفته های نویسنده بزنند!
پر کردن فرمهای اولیه سوالاتی از  محل تولد تاذکر ریزترین جزییات که در نگاه نخست مضحک به نظر برسد.
تعداد بیشمار بچه های مقامات حکومت ایران در کشورهای غرب و بخصوص ایالت متحده نشان می دهد،سیاستی که آقایان در مقابل رسانه های دیداری و شنیداری به خورد عوام الناس می دهند فاصله ایی بین زمین تا کهکشان راه شیری است.
زمانیکه مجتبی خامنه ایی برای تولد فرزندش میلیونها دلار هزینه می کند هتل ،پرواز اختصاصی و کلی همراه باخود به لندن گسیل می کند.
اداره مهاجرت انگلستان  یعنی نمی داند به چه جماعت و قوم ظالمینی اجازه ورود می دهند؟
آیا این فرش قرمز برای مردم بیچاره تحت ظلم هم گسترده می شود؟
هرگز سیاست کثیف دنیای سرمایه داری ذره ایی برای بشریت تحت ظلم ارزش قائل نیست.
آنچه سالهاست باتمام وجود در ایران باگوشت وپوست لمس کردیم