حضور کیانو ریوز در پروژه جنایی فنلاند و روسیه

0
328

کیانو ریوز در نظر دارد در یک فیلم جنایی با موضوع جنایت‌های سازمان یافته در فنلاند و روسیه بازی کند.

 فیلم “جنایی” درباره جنایت های سازمان یافته در فنلاند و روسیه به کارگردانی آنتی جی.یوکینین ساخته می شود.

کارگردان و تهیه کننده این فیلم اعلام کرده اند با بازیگر فیلم “ماتریکس” برای بازی در نقش اصلی این فیلم که سال آینده فیلمبرداری می شود، وارد مذاکره شده اند.

“جنایی” بر مبنای اطلاعاتی که توسط پلیس فنلاند از تبهکاران روسی و فنلاندی در چهار سال اخیر به دست آمده ، ساخته می شود و مباحث مشاوره ای برای نوشتن فیلمنامه آن آغاز شده است.

این فیلم با بودجه 16 میلیون دلاری ساخته می شود و کار فیلمبرداری آن در هلسینکی، دوبلین و سن پترزبورگ با بازیگران انگلیسی انجام خواهد شد.

یوکینین اولین فیلمش را سال 2011 با عنوان “مقیم” با بازی هیلاری سوانک، جفری دین مورگان و کریستوفر لی در آمریکا ساخت و کارش را با ساخت درام تاریخی “پاکسازی” که جوایز متعددی برد و به عنوان نماینده فنلاند سال پیش راهی اسکار شد، ادامه داد. این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته سوفی اوکسانن ساخته شد.

به گزارش  مهر به نقل از اسکرین دیلی، کیانو ریوز که اولین کارگردانی اش را با فیلم “مردی از تای چی” تجربه کرد، اواسط تیرماه امسال این فیلم را در چین راهی پرده های سینماها کرد و مدتی بعد اکران جهانی آن آغاز شد. در این فیلم 105 دقیقه ای، تایگر چن، کارن ماک و ایکو اووایس در کنار ریوز بازی کردند.