جناب استاد خرسندی گرامی، اما شما مواظب گربه ات نبودی! حتی هم رکاب دشمنش شدید! نوشتاری از کاسپین ماکان

0
764

پاسخ – آقای هادی خرسندی گرامی، اما شما مواظب گربه ات که نبودی، حتی هم رکاب دشمن شدید! می دانید که هرگز آب فرو ریخته را نمی توان نوشید!

حقیقت این است که؛ همان هم پیالگی در آزمون و خطاهای نخبگان نافرزانه، که شوربختانه هنوز هم ادامه دارد، اون گربه ملوس شما را، برای همیشه به چنگ روبه هان سپرد و عامدانه به نابودی کشاند…

و در سینه خاکش، هزاران هزار بی گناه را جای داد و می دهد…

بنابراین به گفته خودتان سعی کنید و تا جان به تن دارید، این تجربه و راز تلخ تان را برای بازماندگان و نسل امروز و فردا، آن قدر فریاد بزنید تا دست کم آنان، در دام های سرخ و سیاه و سبز و بنفش، گرفتار بی فراستی نشوند! شاید که روزی بر مزار آن گربه، گلی بروید.

کاسپین ماکان

به امید خردمندی و رهایی

مقاله قبلیمعاون باشگاه استقلال کتک خورد
مقاله بعدیهشدار وزیر دفاع اسرائیل به جمهوری اسلامی: سوریه، ویتنام شما خواهد شد
کاسپین ماکان
کاسپین ماکان مهر فیلمساز، خبرنگار، عکاس حرفه ای، فعال حقوق بشر و کنشگر مسائل سیاسی است. وی در رشته های فیلمسازی و معماری تحصیل کرده و از سال ۱۳۷۰ فعالیت های فرهنگی و هنری خود را در زمینه های کارگردانی فیلم، نویسندگی، شعر، گویندگی، عکاسی و ... آغاز نمود. فیلم مستند تاریخی قنات، فیلم علمی باروری ابرها، کتاب عکس جشنوراه فرهنگی و گردشگری، کتاب نفیس نگین طبرستان، کتاب نفیس بشنو از نی ، برپایی نمایشگاه های تخصصی عکس تاریخ و طبیعت ایران، اولین و بزرگترین نمایشگاه عکس مولوی در دنیا، و نیز ده ها نمایشگاه عکس دیگر با موضوعات فرهنگی و تاریخ معماری، از جمله آثار مهم وی به شمار می روند. کاسپین ماکان در روزنامه های همشهری، سرمایه و ... قلم زده است. کاسپین ماکان چندی پس از مرگ نامزدش، ندا آقاسلطان و آزادی موقت از زندان، از ایران خارج شد. وی به سوئیس، سوئد، آلمان، ایتالیا و چندین کشور دیگر سفر کرد و در مصاحبه‌هایی پی در پی به انتقاد از نظام جمهوری اسلامی پرداخت. کاسپین ماکان با دعوت سازمان ملل، به سوئیس رفته و در آنجا در رابطه با نقض قوانین حقوق بشر توسط حاکمیت ایران پرداخت.