جسیکا چاستین و امیلی بلانت به دنبال سفید برفی

0
815

فیلم دنباله «سفیدبرفی و شکارچی» قرار است بدون حضور کریستن استوارت در نقش سفید برفی ساخته شود و فقط زندگی خصوصی شکارچی را پی بگیرد.

 جسیکا چاستین بازیگر «درخت زندگی» ترنس مالیک و درام جنگی «سی دقیقه بعد از نیمه‌شب» و امیلی بلانت بازیگر «لبه فردا» و «به درون جنگل» در فیلم دنباله «سفیدبرفی و شکارچی» به کریس همزوورث بازیگر نقش شکارچی خواهند پیوست.

در فیلم «شکارچی» (The Huntsman) علاوه بر کریس همزوورث، شارلیز ترون نیز در نقش ملکه بدجنس ظاهر خواهد شد.

به گزارش آنا به نقل از ورایتی جسیکا چاستین در آستانه امضای قرارداد بازی در فیلم دنباله «سفید برفی و شکارچی» است و بازی امیلی بلانت در این فیلم نیز قطعی شده است.

سدریک نیکلاس ترویان کارگردان واحد دوم و سرپرست جلوه‌های ویژه فیلم «سفید برفی و شکارچی» به جای کارگردان فیلم قبلی، روپرت ساندرز کارگردانی این فیلم را بر عهده می‌گیرد.

ظاهراً حاشیه‌هایی که پس از تولید «سفیدبرفی و شکارچی»در مورد کریستن استوارت بازیگر نقش سفیدبرفی و روپرت ساندرز کارگردان بر سر زبان‌ها افتاده بود، هر دو را از حضور در پروژه تازه منصرف کرده است.

جزئیات داستان فیلم جدید «شکارچی» پنهان مانده است اما ظاهراً به پیش از ماجرای تولد سفیدبرفی مربوط می‌شود که شکارچی و ملکه راونای بدجنس هر دو در داستان حضور دارند. فیلم‌نامه را فرانک دارابانت، کارگردان «رستگاری در شاوشنک» و نویسنده و کارگردان «مسیر سبز» (دالان محکومان) نوشته است که به زودی فیلم «پیش از سقوط» را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خود کارگردانی می‌کند.