تصاویر روش‌های جدید اعدام داعش در یمن

0
940

همزمان با شدت گرفتن درگیری و ناآرامی در مناطق مختلف یمن، اسلامگرایان داعش به‌تازگی ویدئوهای تازه‌ای از اعدام مخالفان خود منتشر کرده است. در این چهار ویدئوی تازه تعدادی از نیروهای حوثی در یک منطقه صحرایی به اشکال مختلف کشته می‌شوند.

در اولین ویدئو، چهار مرد با لباس‌های نارنجی دیده می‌شوند که دور گردن هر کدام‌شان یک خمپاره انداخته‌شده است. چند لحظه بعد ناگهان این خمپاره‌ها منفجر می‌شوند و صدای کرکننده‌ای به گوش می‌رسد. با فرو‌نشستن گرد و غبار انفجار، تکه‌های زیادی از لباس نارنجی این افراد روی کوه‌های اطراف دیده می‌شود.

در ویدئوی دیگری که اسلامگرایان داعش منتشر کرده‌اند، چند مرد داخل یک قایق قرار داده‌شده و سپس به سمت دریا فرستاده می‌شوند. بعد از چند دقیقه قایق در وسط دریا متوقف می‌شود و توسط یک بمب کنترل‌شونده از راه دور منفجر می‌شود.

236682_164

در ویدئوی بعدی شش فرد دیگر با همان لباس‌ها درحالی‌که دست‌هایشان از پشت بسته‌شد است، در مقابل یک صخره نشسته‌اند. در اطراف این افراد نیز تعدادی نارنجک کار گذاشته‌شده است. در فاصله چندمتری آنها یک خمپاره‌انداز کنترلی قرار دارد که با شلیک موشک به سمت این افراد، باعث منفجرشدن آن نارنجک‌ها می‌شود

در ویدئوی آخر که تعداد اسرای حوثی 9 نفر است، دست همگی از پشت بسته‌شده و یکی از افراد سیاه‌پوش اسلامگرایان داعش سر آنها را از تنشان جدا می‌کند.

236683_861

به گزارش آنا،پس‌ از آنکه تعدادی از اسلامگرایان داعش در یمن در ماه اکتبر با ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش بیعت کردند، این‌گونه خشونت‌ها در این کشور جنگ‌زده افزایش‌ یافته است.