تحویل سال نو خانواده عبدالغور قلندری نژاد و تعدادی از دراویش گنابادی در مقابل زندان مرکزی بندرعباس

0
425

خانواده‌ عبدالغفور قلندری نژاد و تعدادی از دراویش گنابادی بندرعباس مراسم تحویل سال نو را در مقابل زندان مرکزی بندرعباس برگزار کردند.

خانواد عبدالغفور قلندری نژاد «درویش زندانی» به همراه تعدادی از دراویش ساکن شهر بندرعباس،  به مناسبت نوروز و تحویل سال نو، سفره‌ی هفت سین خود را در جلوی زندان مرکزی بندرعباس چیدند تا از فاصله‌ای کمتری با عزیز خود سال نو را تحویل کنند. هم اکنون ۱۰ درویش گنابادی در زندان‌های اوین تهران، رجایی شهر کرج و زندان نظام شیراز در حبس بسر می‌برند.

عبدالغفور قلندری‌نژاد که در ۱۲ اسفندماه با عدم تودیع وثیقه از دادگاه انقلاب به زندان مرکزی بندرعباس منتقل و هم اکنون در بند ۱۲ این زندان موسوم به بند ارشاد که بند نگهداری زندانیان سیاسی و امنیتی است نگهداری می‌شود. گفتنی است این درویش گنابادی ساکن بندرعباس در جلسه دادگاه خود با اعلام اینکه هیچ جرمی مرتکب نشده است و با امتناع از سپردن وثیقه راهی زندان شد. پرونده وی هم اکنون در مرحله رسیدگی به اتهامات این زندانی عقیدتی و تکمیل پرونده می‌باشد.

به گزارش مجذوبان نور؛ «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» و «عضویت در گروه‌های معارض کشور» از عناوین اتهامات منسبت به این درویش گنابادی است