بروس ویلیس و بیل موری به «شهر جادو» می‌روند

0
564

فیلم سینمایی تازه‌ای بر اساس سریالی تلویزیونی که دو سال پیش نیمه‌تمام ماند ساخته می‌شود که بازیگران طراز اول هالیوود در آن حضور دارند.

بروس ویلیس و بیل موری به جمع بازیگران سریال تلویزیونی نیمه‌تمام «شهر جادو» (Magic City) می‌پیوندند تا در فیلمی سینمایی به همین نام روی پرده بزرگ حضور پیدا کنند.

به گزارش آنا به نقل از ددلاین، سریال تلویزیونی جنایی «شهر جادو» که میچ گلیزر نویسنده و کارگردان آن بود و پخش تلویزیونی آن که در سال 2012 آغاز شده بود، سال گذشته بعد از دو فصل نمایش به پایان رسیده بود، با حضور عوامل اصلی و پیوستن بروس ویلیس و بیل موری سینمایی خواهد شد.

میچ گلیزر که علاوه بر سریال «شهر جادو»، نویسنده و کارگردان «آرزوهای بزرگ» (1998) بوده و فیلم‌نامه‌هایی مانند «بازی پرشور» و «نوآموز» را نوشته، مسئولیت نگارش فیلم‌نامه سینمایی «شهر جادو» را نیز بر عهده گرفته است و خود وی فیلم را کارگردانی خواهد کرد. جفری دین مورگان، اولگا کوریلنکو، دنی هیوستن و کلی لینچ از بازیگران نقش‌های اصلی سریال «شهر جادو» هستند که در فیلم هم در کنار ویلیس و موری  بازی خواهند کرد.

1393081016010635601704

داستان «شهر جادو» در میامی 1962 اتفاق می‌افتد، زمانی که گنگسترها، جاسوس‌ها، هتلدارها، پولدارها و افراد مشهور در این شهر جمع شده‌اند، جان اف. کندی، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا و سرکرده گنگسترها منافع مشترکی در این شهر دارند و سازمان سیا نیروهایی را در آن شهر برای کشتن فیدل کاسترو، رهبر انقلاب کوبا آموزش می‌دهد. در همین حال قدرتمندترین هتلدار میامی مجبور است تا برای نجات جان خود و خانواده‌اش بجنگد.

برت راتنر، کارگردان «هرکول»، مجموعه سینمایی «ساعت شلوغی» و سریال تلویزیونی «فرار از زندان» از تهیه‌کنندگان این فیلم است.