برندگان جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا انتخاب شدند

0
132

«کسری بزرگ» به عنوان برنده جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا انتخاب شد و شانس خود را برای رسیدن به اسکار افزایش داد.

 «کسری بزرگ» ساخته آدام مک کی به عنوان فیلم برنده بیست و هفتمین دوره جوایز سالانه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا انتخاب شد.

انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) که روز گذشته پیش در لس‌آنجلس برندگان خود را شناخت جایزه داریل اف. زانوک بهترین تهیه‌کننده سال را به این فیلم کمدی درام و جرمی کلاینر و دد گاردنر تهیه‌کنندگان این فیلم اهدا کرد. برد پیت نیز از دیگر تهیه‌کنندگان فیلم بود که در مراسم حضور نداشت.

این فیلم با بازی برد پیت، رایان گاسلینگ، استیو کارل و کریستین بیل چگونگی شکل گرفتن بحران مالی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ را روایت می‌کند و نشان می‌دهد چگونه گروهی این بحران را ایجاد کردند.

«بازگشته» ساخته آلخاندرو گونزالس ایناریتو، «کانون توجه» تام مک‌کارتی، «مدمکس: جاده خشم» ساخته جرج میلر، «پل جاسوسان» استیون اسپیلبرگ، «بروکلین» ساخته جان کراولی، «اکس ماشینا» ساخته الکس گارلند، «مریخی» ریدلی اسکات، «سیکاریو» ساخته دنی ویلنو و «مستقیم از کامپتون» دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند.

«درون بیرون» به کارگردانی پیت داکتر و تهیه‌کنندگی جوناس ریورا نیز جایزه بخش انیمیشن را به خانه برد. «آنومالیسا» ساخته چارلی کافمن و دوک جانسون، «دایناسور خوب» ساخته پیتر زون، «مینیون‌ها» ساخته پی‌یر کافن و کایل بالدا و «فیلم پیناتس» ساخته استیو مارتینو دیگر نامزدهای این بخش بودند.

در بخش مستند نیز «ایمی» ساخته آصف کاپادیا جایزه گرفت. «زمین شکار» ساخته کربی دیک، «نگاه سکوت» ساخته جاشوا اوپنهایمر، «مِرو» ساخته جیمی چین و الیزابت چای واسارهلی و «چیز بهتری در پیش است» هانا پولاک دیگر مدعیان این بخش بودند.

در بخش آثار تلویزیونی، فصل پنجم سریال «بازی تاج و تخت» از شبکه اچ‌بی‌او جایزه نورمن فلتن بهترین سریال درام را از آن خود کرد و موفق شد تا «روح را بهتر صدا کن»، «هوملند»، «خانه پوشالی» و «مد من» را پشت سر بگذارد.

در بخش سریال کمدی سریال «شفاف» جایزه دنی تامس را برد و از «درون امی شومر»، «خانواده مدرن»، «سیلیکون ولی» و «ویپ» پیش افتاد.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، جایزه دیوید ال. وولپر برای سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی نیز به «فارگو» رسید. «جنایت آمریکایی»، «داستان وحشت آمریکایی: هتل»، «کارآگاه واقعی» و «یک کریسمس خیلی موری وار» دیگر رقبای این بخش بودند.