برایان کرانستون یک نقش منفی مارولی می‌خواهد

0
377

برایان کرانستون بازیگر مطرح مجموعه تلویزیونی «برکینگ بد» گفت آرزو دارد در نقش یکی از بدمن‌های شریر مارول جلوی دوربین برد.

 این بازیگر که چندین جایزه در کارنامه اش دارد، گفت: می‌دانید دوست دارم چکار کنم؟ دوست دارم نقش دشمن یک ابرقهرمان را در فیلم‌های کلاسیک مارول بازی کنم.

کرانستون که برای معرفی فیلم «ترامبو» صحبت می‌کرد و در آن در نقش یک فیلمنامه نویس بازی کرده، این سخنان را گفت. البته او گفت نمی خواهد در نقش یکی از ضدقهرمان‌های موجود بازی کند بلکه می‌خواهد یک ضدقهرمان برای او طراحی شود.

کرانستون فیلم‌های دیگری نیز در دست اکران دارد که «یک کار بگیر»، «در نبردی مشکوک» و «پاندای کونگ فوکار ۳» از جمله آنها هستند. او آخرین بار در فیلم «گودزیلا» محصول ۲۰۱۴ بر پرده بزرگ دیده شد که در آن در برابر ایرون تیلور-جانسون و الیزابت اولسن بازی کرده بود.

وی در حال ساخت یک سریال به نام «پیت آب زیرکاه» نیز هست که بر مبنای فیلمنامه‌ای از خود وی و دیوید شور ساخته می شود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، برایان کرانستون ۵۹ ساله بازیگر، صداپیشه، نویسنده و کارگردان آمریکایی، بازیگر سریال «دنیای مالکوم» و «برکینگ بد»، تاکنون برنده ٤ جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال‌های درام برای بازی در مجموعه «برکینگ بد» و همچنین دو جایزه برای بهترین سریال درام برای تهیه کنندگی سریال «برکینگ بد» و دو جایزه گلدن گلوب برای فصل پنجم همین سریال برای بهترین بازیگر مرد درام و بهترین سریال درام دریافت کرده است.