بدلکاران ایرانی در روسیه هم درخشیدند

0
211

بدلکاران ایرانی گروه «13» توانستند جایزه اول بخش پرش با ماشین مسابقات بدلکاری روسیه را دریافت کنند.

فستیوال جهانی بدلکاری روسیه‌ در دوره جدید خود از بدلکارانی از کشورهای آمریکا‌، انگلیس‌، فرانسه‌، روسیه‌، اکراین‌،بلاروس‌، اسپانیا‌، آلمان‌ و ایران دعوت کرده بود که از ایران ارشا اقدسی‌، امیررضا بدری‌ و مهسا احمدی‌ از گروه بدلکاران «13» در این مسابقات شرکت کرده بودند.

به گفته ارشا اقدسی و امیرضا بدری‌، تامدل مار از جمله داوران این دوره از مسابقات جهانی بدلکاری روسیه بوده است که در کنار شش داور دیگر حرکت‌های مختلف را ارزیابی می‌کرده است.

 1412323315270_IMG_0659

این مسابقات به صورت زنده برگزار می‌شد و شرکت کنندگان کارهایی را که از قبل به مسئولان برگزاری جشنواره اعلام کرده بودند در حضور تماشاگران انجام می‌دادند.

دراین زمینه مهسا احمدی در رشته آتش گرفتن‌، امیر بدری‌ در رشته پرش از ارتفاع 60 متر و ارشا اقدسی در رشته پرش با ماشین شرکت کرد که نهایتا ارشا اقدسی در رشته چپ کردن ماشین با یک دور و نیم کامل توانست جایزه نخست این بخش را به خود اختصاص دهد.

1412323303913_IMG_9979

این گروه سه نفره همچنین تمهیدات خاصی برای معرفی فرهنگ ایرانی به تماشاگران حاضر در این فستیوال برنامه‌ریزی کرده بودند و در تمام اقدامات خود پرچم ایران را حمل می‌کردند، همچنین تیم ایران از معدود فیلم‌هایی بود که روی ماشین خود پرچم ایران کشیده بود و با آن در شهر به معرفی ایران می‌پرداخت.

این تیم سه نفره جوان همچنین به نشانه حضورشان در این مسابقات بدلکاری مانند سایر شرکت کنندگان درختی را به نشانه یادبود کاشتند.

به گزارش ایسنا،‌ به گفته شرکت کنندگان در این جشنواره اخبار شبکه‌های محلی روسیه روی دو تیم ایران و اسپانیا تمرکز کرده بود چرا که اسپانیا یکی از پرقدرت‌ترین تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بود و ایران نیز تیمی تازه به میدان آمده محسوب می‌شد. ضمن آنکه یکی از داوران این فستیوال کار بچه‌های ایرانی و اهمیت فعالیت‌هایشان برایش خیلی جذاب بود.