با لو رفتن فیلمنامه تارانتینو از ساخت «هشت شگفت انگیز» منصرف شد

0
196

کوئنتین تارانتینو که همین هفته پیش اسم فیلم جدیدش را در ژانر وسترن انتخاب کرده بود، اعلام کرد این پروژه فعلا بایگانی می‌شود.

این کارگردان مشهور آمریکایی که فیلمنامه این فیلم را هم خودش نوشته بود، گفت بعد از این که موضوع این فیلمنامه توسط چند تن از بازیگران درز کرد، او آنقدر به هم ریخت که فعلا از کارگردانی آن منصرف شده است. اکنون گفته می شود تارانتینو قصد دارد از این ژانر فاصله بگیرد و به سراغ ساخت یک فیلم پلیسی برود.

با توجه به لو رفتن موضوع این فیلمنامه تارانتینو گفت قصد دارد آن را ابتدا به صورت کتاب منتشر کند و احتمالا ظرف پنج سال آینده آن را در قالب فیلمی سینمایی راهی پرده های نقره‌ای خواهد کرد.

تارانتنیو گفت: خیلی خیلی عصبی هستم. من فیلمنامه را تمام کردم، رونوشت اولش را نوشتم و قصد نداشتم آن را تا زمستان آینده بسازم، یعنی یک سال دیگر از همین حالا. من آن را به 6 نفر دادم و بعد دیدم داستانش لو رفته است. او وقتی از این ماجرا باخبر شد که کارگزار قدیمی‌اش مایک سیمپسون به او زنگ زد و گفت در حال انتخاب بازیگران برای این فیلم وسترن است.

تارانتینو می‌گوید از او پرسیدم این را از کجا می‌داند؟

تارانتنیو می گوید این فیلمنامه را به یکی از تهیه کنندگان «جانگوی رها شده» یعنی رگی هودلین داده بود و او آن را به کارگزاری که در خانه‌اش میهمان بود داد تا بخواند.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، این کارگردان سینمایی مطرح می‌کند: این یک خیانت است، اما فلج کننده نیست چون این کارگزار فیلمنامه را تمام نکرد. بعد من آن را به سه بازیگر دادم یعنی به مایکل مدسن، بروس درن و تیم راث. کسی که می دانم این کار را نکرده، تیم راث بوده است. اما بقیه گذاشتند تا کارگزارانشان متن را بخوانند و از آنجا دیگر همه هالیوود از مووضع فیلم باخبر شدند. نمی‌دانم چطور این لعنتی ها کار می‌کنند…

 http://www.huffingtonpost.com/2012/12/20/quentin-tarantino-django-unchained_n_2340987.html

http://levonbiss.com/news/2012/12/quentin-tarantino/