بازی ساموئل ال جکسون و جان کاساک در فیلم جنایی “تلفن همراه”

0
194

ساموئل ال جکسون به همراه جان کاساک در اقتباسی از رمان “تلفن همراه” نوشته استفان کینگ بازی خواهند کرد.

 ساموئل ال جکسون بازی در فیلم “تلفن همراه” را پذیرفته و قرار است در کنار جان کاساک نقش آفرینی کند. فیلم “تلفن همراه” اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته “استفان کینگ” نویسنده داستان‌های جنایی عامه پسند.

رمان “تلفن همراه” درباره هنرمندی اهل نیوانگلند است که همراه با پسرش سعی می کند دنیا را نجات بدهد. در این داستان به دلیل پخش سیگنال های مرموزی در شبکه تلفن همراه سراسر دنیا، انسان ها به حیوان های خونخواری تبدیل می شوند.

فیلمنامه “تلفن همراه” را استفان کینگ و آدام آلکا به صورت مشترک نوشته‌اند و کارگردانی آن بر عهده تد ویلیامز، کارگردان فیلم “ماجاراهای سباستین کول” است. آخرین فیلم ساموئل ال جکسون 64 ساله، “جنگوی آزاد شده” بوده و جان کاساک در سال های اخیر در فیلم هایی همچون “2012” و “منطقه یخ زده” حضور داشته است.

رمان “تلفن همراه” در سال 2006 منتشر شد. هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده است.

کینگ این رمان را در سال ۲۰۰۶ میلادی با نام اصلی “Cell” نوشته و منتشر کرده است. داستان این رمان در نیو انگلند اتفاق می‌افتد و نویسنده در آن ماجرای مرد هنرمندی را نقل می‌کند که تحت تاثیر ارتعاشات مرموزی که گویا از تلفن همراه منتشر شده،‌ رفتاری تبهکارانه پیدا کرده است.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی،استفن کینگ، نویسنده ۶۱ ساله امریکایی، بیش‌تر به دليل انتشار داستان‌های ترسناک شهرت دارد. او تاکنون بیش از ۲۰۰ داستان و رمان منتشر ساخته که اکثر آنها با مضامین هراس آور همراه بوده‌اند. از برخی آثار این نویسنده، فیلم‌های پروفروشی همچون “مسیر سبز” (The Green Mile)، تهیه و نمایش داده شده‌اند.