اولین پوستر فیلم «هرکول»

0
765

سازندگان «هرکول»‌ به کارگردانی برت رتنر اولین آنونس و پوستر این فیلم را منتشر کردند.

 دواین جانسن ستاره فیلم‌های اکشن در «هرکول» (Hercules) با نام قبلی «هرکول: جنگ‌های تراکیان» نقش قهرمان اسطوره‌ای یونان را بازی می‌کند. این فیلم تولید مشترک پارامونت پیکچرز و مترو گلدوین مه‌یر است. «هرکول» از روی یک قصه مصور به همین نام اثر استیو مور از انتشارات رادیکال کامیکس ساخته شده است.

پس از آنکه هرکول نیمه‌خدای یونانی دوازده‌ خان هرکول را پشت سر می‌گذارد، برای شکست دادن یک جنگ‌سالار مستبد به کمک پادشاه تراکیه و دختر او می‌آید.

جوزف فاینس، ربکا فرگوسن، جان هرت، ایان مک‌شین، ایرینا شایک، رابرت میلت و روفوس سوئل دیگر بازیگران «هرکول» هستند که 25 ژوئیه (سه مرداد) اکران می‌شود.

اولین آنونس و پوستر «هرکول» یک روز پس از انتشار اولین عکس رسمی این فیلم منتشر شد. جانسن پیش از این چند عکس از حضور خود در این پروژه را منتشر کرد.

بازیگر 41 ساله کالیفرنیایی سال 2013 فیلم‌های «سریع و خشمگین 6»، «سرباز جو: تلافی» و «رنج و گنج» را روی پرده سینماها داشت و این روزها در قسمت هفتم «سریع و خشمگین» بازی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، ماه ژانویه فیلم دیگری با موضوع هرکول با عنوان «افسانه هرکول» روی پرده سینماها رفت که در گیشه موفق نبود. «افسانه هرکول» را رنی هارلین کارگردانی و نقش هرکول را کلان لوتز بازی کرد.