اولین عکس از آل پاچینو در نقش یک کلیدساز رونمایی شد

0
226

فیلمی از آل پاچینو که در آن در نقش کلیدساز ظاهر شده است، برای اولین بار در برلین به نمایش درمی‌آید.

 آل پاچینو در فیلم «منگلهورن» ساخته دیوید گوردون گرین در نقش یک کلیدساز ظاهر شده است. اسم او ای.جی.منگلهورن است. این کلاهبردار سابق اکنون در یک شهر کوچک زندگی می کند و از آنجا که همه چیز را باخته حالا برای فرو ریختن همه چیز در برابر چشمش تاسف می خورد. اما مثل همه رازهای دیگر گذشته سیاه او نیز ممکن است، فاش شود.

اکنون این تصویر به عنوان اولین عکس از آل پاچینو در این نقش منتشر شده است.

در این فیلم هالی هانتر در برابر آل پاچینو ایفای نقش کرده است. کریس مسینا و هارمونی کورین دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی کرده اند.

پل لوگان فیلمنامه این فیلم را برمبنای داستانی که طرح آن از گوردون گرین و خودش بود، نوشته است. گرین و تهیه کننده فیلم برای آن در جشنواره فیلم کن بازایابی کرده بودند و اوایل پاییز آن را جلوی دوربین بردند.

دیوید گوردون گرین فیلمساز آمریکایی با یک فیلم کمدی کم‌ هزینه با عنوان «پرنس آوالاچی» یا «شاهزاده بهمن» جایزه خرس نقره ای جشنواره فیلم برلین 2013 را به عنوان بهترین کارگردان گرفت.

کمپانی ورلدویو انترتینمت برای دومین بار کارگردانی گرین را تجربه کرده است. این کارگردان قبلا فیلم «جو» با بازی نیکلاس کیج را نیز برای این کمپانی ساخته بود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، آل پاچینوی 73 ساله به عنوان بازیگر دوست داشتنی نقش مردان بد شناخته می شود و در فیلم هایی چون «پدرخوانده» و «صورت زخمی» خشن ترین مردان تاریخ سینما را خلق کرده است.