اعدام قرون وسطایی و ضد بشری یک زن زندانی در زندان قزل حصار کرج

1
564

بامداد روز چهارشنبه  ۷ مرداد ماه زن زندانی پریدخت مولایی فر ۴۳ ساله  که مادر یک فرزند بود و ۳ سال در بند مشاوره  زندان قرچک ورامین  زندانی بود در زندان قزل حصار کرج به دار آویخته شد. اتهام این زن زندانی داشتن مواد مخدر بود.

روز دوشنبه ۶ مرداد ماه زندانی پریدخت مولایی فرد همراه با زندانی رحیمه رحیمی از شهروندان افغان  که بیش از ۵۰ سال  سن دارد و ۴ سال در بند ۱ زندان قرچک ورامین زندانی است به سلولهای انفرادی منتقل شدند.   اجرای حکم  اعدام زن زندانی رحیمه رحیمی به تعویق افتاد.

یکی از سیاستهای ویرانگر و غیر انسانی که رژیم ولی فقیه از طریق ارگانهای اطلاعاتی و نظامی خود  علیه قشر  جوان جامعه  پیش می برد ورود و پخش مواد مخدر در سطح جامعه بصورت گسترده  می باشد و حتی در زندانها نیز اقدام به پخش مواد مخدر می کند.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، شرایط  به حدی است که مواد مخدر نیز به مدارس راهنمایی راه یافته است.سیاست اعتیاد جوانان توسط شخص ولی فقیه تعیین شده  و وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران مجریان این سیاست ویرانگر هستند و برای  رد گم کردن ،قربانیان و مصرف کنندگان را تحت عنوان قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و گروه گروه  برای ایجاد فضای رعب و وحشت دار می زند.

 

مقاله قبلیایران با کسب ۷ مدال طلا،نقره و برنز قهرمان آسیا و اقیانوسیه شد
مقاله بعدیایتالیا ۳۰ اثر تاریخی و باستانی ایران را پس داد
پوریا نژادویسی
فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد برنامه برنامه سازی تلویزیون از دانشکده صدا و سیما. کارمند سابق معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ( اداره کلّ اخبار و اطلاعات ) تهیه کننده و کارگردان برنامه‌هایی‌ چون : دختران فراری پارک ملت- مجموعه عاشوراییان- ماجرای ورود گوشت‌های آلوده به کشور- هویت- رنگ و نقش- سیمای خانواده؛ قسمت خانواده و جوان- سازنده اولین فیلم آموزشی در خصوص نحوه چگونگی‌ رأی گیری برای ستاد انتخابات وزارت کشور- فیلم مستند دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران از شهر همدان- مجری و خبرنگار مراکز ؛ تهران ؛ کیش ؛ همدان ؛ فارس- مسول پوشش خبری زلزله بم در سال۱۳۸۲- سر تیم خبری جلسات هیات دولت- سر تیم خبری جلسات بیت رهبری- سر تیم خبری سفرهای هیات دولت- عضو تیم خبری سفرهای رهبری- یکی‌ از عکاسان پروژه محرمانه قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا در سایت ( قرب نوح )- همکار در برنامه‌های مختلف با عناوین دیگر چون : مشاور ؛ یکی‌ از کارگردانان هنری ؛مشاور مجری طرح ؛ نماینده حراست ؛ ناظر کیفی و پخش و ... **- عضو شورای عالی‌ تحقیق و مبارزه با مواد مخدر در وزارت کشور - عضو هسته مرکزی گزینش کلّ کشور - دبیر کنگره وزرای شهید هیات دولت در ریاست جمهوری - نماینده بنیاد شهید در ستاد کلّ نیروهای مسلح ( سماجا ) ديگر مسئوليت های پوريا نژاد ويسی از اين قرار است: - همکاری با نشريه گل آقا - همکاری کوتاه مدت با روزنامه کيهان در سال ۱۳۷۸ - تهيه کننده ی برنامه پرسش و پاسخ با دختران فراری پارک ملت، که از بخش خبری شبکه دوم تلويزيون جمهوری اسلامی پخش شد - سازنده ی اولين فيلم آموزشی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا - دبير کنگره ی وزراء شهيد هيئت دولت - عضويت در گروه تحقيق مبارزه با مواد مخدر استاندری همدان - نماينده ی فرماندار همدان در اولين دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۷ - سازنده ی فيلم مستند آشورا برای معاونت سياسی استانداری همدان - تهيه کننده و مجری برنامه ی خبری با عنوان "دانشجويان انقلاب چرا؟" برای بنياد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس - مجری صدا و سيمای استان همدان، تهران و کيش در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲ - مسئول پيگيری جلسه ی سخنرانی حسين لقمانيان در همدان - يکی از همکاران مطبوعاتی در رابطه با سفر خامنه ای به همدان - مدير بازرگانی روزنامه ی اعتماد در همدان و ...

1 نظر

  1. منم یکی از ا ن ادمهایی هستم که به او زندان لعنتی تبعید شده بودم وپری رو از نزدیک دیده بودم اونم یه زن بیچاره بود که بخاطر فقری که تو ایران بیداد میکنه به هر کاری دست زده بود از فروش مشروبات الکلی تا…… امروز که این خبر رو شنیدم خیلی ناراحت شدم هزاران زن ومرد دیگه تو ایران هستن که بخاطر هیچ وپوچ به این سرنوشت دچار میشن من از اون روز که ازاد شدم دارم سعی می کنم که بچه هام رو از این مملکت نجات بدم تا خدایی نکرده اونها به سرنوشت من دچارنشن امیدوارم که روزی بیاد که قانون این اعدامهای گروهی از ایران برداشته بشه

نظرات بسته است