اظهارات تاریخی حاج حسن در ملاقات سرمربی محجبه تایلندی! بقلم دکتر اسکندر دلدم

0
945

سومیراج فونچو مربی مذکر و سن بالای تیم ملی کبدی زنان تایلند که در تهران تحت تأثیر پیروزی‌های اخیر دولت روحانی در افزایش قدرت پول ملی، ایجاد اشتغال برای بیکاران، تأمین مسکن و بهداشت و درمان همگانی و رایگان، آموزش‌وپرورش دولتی، اتوبوس مجانی، آب و برق رایگان برای عموم مردم و آزادی‌های مدنی و اجتماعی فرزندان مقامات کشور و محیط‌زیست پاک و آب و هوار سالم و تمیز در شهرهای ایران، ارزانی (تقریباً مفت!) ارزاق عمومی و اقلام غذایی و شش ماه شش ماه جلو جلو حقوق دادن به کارگران قرارگرفته بود داوطلبانه محجبه شد و مقنعه و روسری گذاشت تا جوانان و مردان و امت همیشه درصحنه با دیدن چند تار موی او تحریک نشوند!

گفته می‌شود نام این مربی تایلندی (سومیراج فونچو) به‌عنوان اولین مرد محجبه جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد!

مربی محجبه تایلندی در مصاحبه مطبوعاتی انگیزه خود از لچک‌به‌سر کردن را ذکر کرد و در پاسخ به خبرنگار دبلیو سی لندن گفت:

من در سفر به ایران متوجه شدم مردانی که مقداری پارچه دور سرشان داشته‌اند تمام پست‌های نان و آبدار مملکت را در اختیار گرفته و خود و فرزندان و اعضای خانواده و هم‌ولایتی‌هایشان چهار دست‌وپا روی ثروت مملکت خیمه زده و سرگرم نشخوار بیت‌المال هستند و این موقعیت به خاطر همان چند متر پارچه‌ای است که دور سرشان پیچیده‌اند تا مور سرشان باعث تحریک مردان هوس ران و عیاش نشود!
به همین خاطر بنده هم‌مقداری پارچه دور سرم گذاشتم تا شاید به نان‌وآبی برسم!

سومیراچ فونچو مربی تایلندی در ملاقات با حسن روحانی‌نما (مربی ایرانی!) پیروزی‌های اخیر جمهوری اسلامی در عراق و منطقه را تبریک گفت و خواستار اعزام به جبهه شد!

حسن روحانی هم از چادر سر کردن مربی تایلندی تقدیر و تشکر کرد و گفت: محجبه شدن شما در این مقطع زمانی شکست اقدامات جدید آمریکا در منزوی کردن جمهوری اسلامی است و من از شما بابت حمایت از برجام تشکر می‌کنم!

بنا به گفته شاهدان عینی حسن روحانی در این ملاقات قصد داشته یک سکه طلا به‌عنوان قدردانی از این مرد محجبه به مربی تایلندی بدهد اما چون حاج حمید بقایی همه سکه‌های موجود در ریاست جمهوری را با گونی به منزل انتقال داده بود و سکه‌ای موجود نبود موفق به انجام این عمل نوع‌دوستانه نشده است!

شایان‌ذکر است این مرد تایلندی علاوه بر محجبه شدن بخشی از یک قسمت بدن خود را هم برای کوتاه کردن در اختیار وزیر بهداشت ایران قرار داده است که به‌زودی طی مراسمی از آن رونمایی خواهد شد!

به گزارش خبرگزاری‌های معتبر با محجبه شدن آقای سومیراج فونچو و کوتاه کردن شلنگ وی (!) نامبرده جهت صیغه شدن توسط برادران زائر عراقی به مشهد فرستاده‌شده است