اطلاعات ويژه روحانيت: محاسن آقای کاظمینی بروجردی را تراشيد

0
217

روز یکشنبه 16 فروردین به منظور تحقير و تشدید اذیت و آزار آقای کاظمینی بروجردی، از سوی اطلاعات ويژه روحانيت چند نفر به سلول آقای كاظمينی بروجردی مراجعه کرده و با زور محاسن ایشان را تراشیدند.
اين اقدام تحقير آميز كه به همراه توهين و تهديد بوده، در دوره محروميت ايشان از تماس تلفني و منع ارسال نامه رخ داده است، چرا كه كاظمينی بروجردی مدت 7 ماه است که از تماس تلفنی با خانواده و هوادارانش منع شده است.
به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان به نقل از بام آزادی؛ علی رغم تلاشهای سازمان ملل و نهادهای مدافع حقوق بشر، این زندانی عقیدتی با وجود بیماری های بسیار همچنان از دارو و درمان محروم است و از سوی دیگر دادگاه ویژه روحانیت و مسئولین زندان پاسخگوی سوالات و پيگيری خانواده در مورد وضعیت آقای حسین کاظمینی بروجردی نیستند.

آیت الله بروجردی از مخالفان تئوری ولایت فقیه، در بیانیه های متفاوتی فشار و رفتارهای حکومت ایران بر مردم ایران را همواره محکوم نموده و اشاره داشته اند که طی سی و اندی سال، هر جنایت و خیانت و قساوتی را به نام شرایع دینی، بر مردم مظلوم ایران، اعمال نموده و همچنین اشاره شده است که حکومت شکنجه گران، به خاطر جو پلیسی، فضای حفاظتی و امنیتی و نظامی، اجتماع بیش از پنج نفر را در نطفه، خفه می کنند.