آدرین برادی بعد از «سپتامبرهای شیراز» جاسوس مسموم سازمان سیا می‌شود

0
975

فیلم اکشن دلهره‌آور «انقضا» با بازی آدرین برادی بازیگر مجارستانی‌تبار برنده جایزه اسکار در نقش اصلی ساخته می‌شود.

 آدرین برادی، بازیگر برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اصلی سال 2003 برای ایفای نقش در فیلم «پیانیست» رومن پولانسکی قرار است در فیلم «انقضا» (Expiration) در نقش یک جاسوس از رده خارج شده سازمان سیا بازی کند.

به گزارش آنا به نقل از ورایتی، فیلم «انقضا» را برایان تاکر نویسنده فیلمنامه تریلر سیاسی «شهر ویران» بر اساس فیلمنامه‌ای که خود نوشته است، کارگردانی خواهد کرد.

آدرین برادی در فیلم «انقضا» نقش یک مأمور از رده خارج سازمان سیا را دارد که بعد از یک مأموریت شکست‌خورده در بیمارستانی از خواب بیدار می‌شود و درمی‌یابد که مسموم شده است و فقط 24 ساعت زمان دارد تا شخصی را که باعث این ماجرا بوده است، پیدا کند، انتقام بگیرد و شاید خود را نجات دهد.

آدرین برادی این روزها با فیلمی به نام «سپتامبرهای شیراز» به کارگردانی وین بلیر در جشنواره تورنتو حضور دارد که سلما هایک نیز از بازیگران آن است. این فیلم ظاهراً بر اساسی رمانی به قلم دالیا سافر ساخته شده است که به زندگی یک خانواده در ایران پیش از انقلاب می‌پردازد که در زمان انقلاب ایران را ترک می‌کنند. این بازیگر متولد 1973 در نیویورک است و در فیلم‌هایی مانند «ژاکت»، «دارجلینگ محدود»، «کینگ‌کونگ»، «غارتگران» و «هتل بزرگ بوداپست» بازی کرده است.