آخرین وداع خانواده حجت الاسلامی با میلاد در فرانسه

0
197

خانواده مرحوم میلاد حجت الاسلامی با حضور در نزدیکی محل سقوط هواپیمای آلمانی، آخرین وداع را با میلاد انجام دادند.

 میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ورزشی ایران که برای پوشش خبری و تصویری دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا از محل اردوی تیم ملی در اتریش راهی اسپانیا شده بودند، در بازگشت به خاطر سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان به جان آفرین تسلیم کردند.

مهدی اسلامی پدر میلاد که به همراه مادر و خواهر میلاد راهی فرانسه شده است تا آخرین وداع را با پسرش داشته باشد در دل نوشته ای کوتاه آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛
میلادم، پاره تنم، عزیزم نجیب ترین انسان زندگیم، پسر وفادارم، تو را دوست دارم، همیشه در دینمان هر آنچه پیش می آید میگوئیم راضی هستیم به رضای خدا ولی میلادم پسرم پاره تنم این بار فریاد میزنم: من اصلا راضی به رضایت خدا نیستم، منتظرم تو پیشم برگردی، میلاد عزیزم همیشه در قلب منی…. پدرت

در تصاویر منتشرشده پدر و مادر و همچنین خواهر میلاد در کنار سنگ یادبود قربانیان این سانحه که در نزدیکی محل این حادثه از سوی مقامات فرانسوی نصب شده حضور پیدا کرده‌اند و در کنار خانواده‌ای بریتانیایی که آنها هم عضوی از خانواده خود را در این سانحه از دست دادند, اشک ریختند. 

به گزارش مهر؛ پرواز شماره 9525 خطوط هوایی ژرمن وینگز روز سه‌شنبه هفته گذشته در حالی که از بارسلونا به‌ مقصد دوسلدورف آلمان پرواز می‌کرد در کوه‌های آلپ سقوط کرد و 150 نفر از جمله 144 مسافر و 6 خدمه‌ جان خود را از دست دادند.