آخرین خبرها از قسمت پنجم«ایندیانا جونز»

0
523

کمپانی لوکاس فیلم رسما اعلام کرد که قسمت جدیدی از مجموعه «ایندیانا جونز» ساخته خواهد شد.

لوکاس فیلم که این روزها زیر نظر دیزنی تولدی دوباره را جشن می گیرد بعد از بازسازی قسمت جدیدی از مجموعه عظیم «جنگ ستارگان» تصمیم دارد تا ادامه ای بر دیگر مجموعه پر طرفدارش را هم راهی پرده های سینما کند.

کتلین کندی رئیس این کمپانی بلاخره صراحتا اعلام کرد که فیلم جدید مجموعه «ایندیانا جونز» توسط کمپانی دیزنی ساخته خواهد شد. اما ادامه این خبر چندان برای علاقه مندان به «ایندیانا جونز» خوب نیست.

چرا که هنوز تصمیمی برای زمان اکران آن گرفته نشده و مشخص نیست دقیقا کی ساختش آغاز می شود به همین جهت باید گفت که قسمت پنجم این مجموعه فعلا فقط در لیست کارهایی که کمپانی دیزنی باید انجام دهد وارد شده و هنوز هیچ اطلاعات دیگری از این پروژه در دست نیست.

یکی از شایعاتی که در مورد این فیلم به گوش می رسد این است که استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده با دیزنی همکاری خواهد کرد.

به گارش تسنیم؛ با توجه به همکاری امسال دیزنی و اسپیلبرگ بعد از سال ها، چندان بعید هم به نظر نمی رسد که این اتفاق رخ دهد اما این احتمال وجود دارد که کارگردان «آرواره ها» و «فهرست شیندلر» خودش روی صندلی کارگردانی «ایندیانا جونز 5» ننشیند. فقط زمان مشخص خواهد کرد که چه بر سر این فیلم می آید.

november-project.com