حمیدرضا مقدم‌فر٬ معاون فرهنگی سپاه: موسسه نشر آثار امام باید به دهان اشراقی‌ها بزند

0
591

حمیدرضا مقدم‌فر٬ معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه برخی می‌خواهند چهره علی خامنه‌ای در میان مردم را «مخدوش» کنند٬ حملات تندی متوجه دو عضو خانواده روح‌الله خمینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری دیگربان به نقل از «تسنیم» آقای مقدم‌فر روز سه‌شنبه (۳۰ مهر) در جمع گروهی از زنان بسیجی گفته «موسسه حفظ و نشر آثار امام، توجیه‌گر برخی رفتار‌های سخیف شده است.»

وی با انتقاد از اظهارات زهرا و نعمیه اشراقی٬ دو تن از نوادگان روح‌الله خمینی٬ از موسسه «حفظ و نشر آثار امام» خواسته به جای «توجیه» به «دهان» آن‌ها بزند.

مقدم‌فر خطاب به این دو عضو خانواده خمینی نیز گفته «شما (نعیمه و زهرا اشراقی) از نظر ژنتیک با امام نسبت دارید، شما نه معرفتی به امام دارید و نه پیرو امام هستید.»

روز گذشته (دوشنبه ۲۹ مهر) نیز عبد‌العلی گواهی٬ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با «مریض» دانستن زهرا اشراقی خطاب به وی گفته «تو چه کسی هستی که بخواهی چنین کاری {تابوشکنی در زمینه حجاب} کنی؟»

زهرا اشراقی٬ نوه روح‌الله خمینی چندی پیش در گفتگو با سایت «شرق پارسی» گفته که همواره می‌خواسته در زمینه نحوه پوشش و حجاب زنان ایرانی «خط شکن و تابو شکن» باشد.

این اظهارات خانم اشراقی به همراه جوکی از نعیمه اشراقی درباره بنیانگذار جمهوری اسلامی و خانواده قربانیان جنگ با خشم گسترده و بی‌سابقه محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

در ۱۰ روز گذشته حملات هماهنگ٬ گسترده و همه‌جانبه به این دو عضو خانواده خمینی به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته و همچنان ادامه دارد.

موسسه «حفظ و نشر آثار امام» نیز در واکنش به این انتقاد‌ها٬ موضعی اتخاذ کرده که منتقدان محافظه‌کار را قانع نکرده است.