پروین: مایلی‌کهن هرگز عذرخواهی نمی‌کند

0
197

علی پروین پس از خروج از زندان اوین و ملاقات با مایلی‌کهن گفت: حوصله حرف زدن ندارم. محمد مایلی‌کهن شاگرد من بوده و وظیفه من این بود که دیروز به اینجا بیایم اما دیر متوجه شدم. یک ساعت با هم صحبت کردیم. در اینجا یک حرمت شکنی اتفاق افتاده است. خیلی بد است کسی از معلم خود شکایت کند و این گونه در جامعه پخش شود. ما به دنبال جلب رضایت علی دایی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مایلی‌کهن آزاد خواهد شد و آیا او بابت صحبت‌هایش علیه دایی عذرخواهی می‌کند یا نه، اظهار کرد: مایلی‌کهن با پای خودش به زندان رفته و به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کند. به نظرم دایی باید کوتاه بیاید. به هر حال یک رابطه معلم و شاگردی وجود دارد. قرار شده آقایان هدایتی، استیلی و عابدزاده یک راه حل برای این مساله پیدا کنند. این وضعیت خیلی زشت است. به خود مایلی‌کهن هم گفتم که نمی‌داند بیرون چه خبر است و مردم چه می‌گویند.

وی ادامه داد: از وقتی که پول وارد فوتبال شده است، وضعیت این گونه شده. حرمت شکنی یعنی همین. آخرش هم این می‌شود که یک نفر ارزش یک پیراهن را نمی‌داند.

پروین در پاسخ به این پرسش که به هر حال دادگاه حکم داده و دایی چندان دخالتی در این ماجرا ندارد، بیان کرد: اصلا فرض بگیرید من مقصر باشم. دایی باید گذشت کند.

پس از این صحبت پروین خبرنگاری گفت که دایی چند بار قبلا در این رابطه گذشت کرده است که پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به او گفت: اصلا 10 دفعه گذشت کند مگر چه می‌شود؟ مگر شاگردانم علیه من صحبت نمی‌کردند؟ من جوابی به آنها دادم؟ مایلی‌کهن برای مردم فرد مهمی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد اخیرا گفته که خود وزیر ورزش و جوانان هم در این میان رفتار درستی ندارد، بیان کرد: ببینید خود وزیر هم از دایی شکایت کرده است. فردا اگر دایی محکوم شد، همین ماجرا برای او هم تکرار می‌شود. از وزیر که متولی کار است، توقع می‌رود که دستی روی سر ورزش بکشد و حرمت شکنی نکند.

به گزارش ایسنا؛ پروین در پایان مبنی بر این که آیا مایلی کهن از دایی عذرخواهی می‌کند تا آزاد شود، گفت: مایلی کهن به هیچ وجه عذرخواهی نخواهد کرد.