لانۀ گنجشک‌های واجا در آلمان، در خطر بودن جان مخالفان جمهوری اسلامی در آلمان؛ بخش دوم

0
5214

این سلسله نوشتار، اسنادی ست که طی بیست و اندی سال توسط همراهان، همگامان و هم‌اندیشان درونمرزی بدست خبرنامه ملی ایرانیان رسیده است. اسناد حاکی از آنست که نیروهای جمهوری اسلامی سال‌هاست در قالب تاجر، مهاجر، پناهنده و … نفوذ گسترده‌ای در کشورهای اروپایی و بویژه آلمان پیدا نموده و تاکنون هیچ برخورد جدی با آنها صورت نگرفته است.

جنگ قانون خود را به همراه دارد. این قانون جائی نوشته نشده و کسی بر آن امضاء نگذاشته است. حتی وقتی جنون، بدعت گذار جنگ است، این قانون مراعات می شود. با چکاندن ماشه یک تفنگ، اعمال این قانون آغاز می شود، اما، وقتی جنگ پایان یافت، همه آنهائی که ماشه چکانی می کردند در برزخ یک پرسش قرار می گیرند.

سازمان اطلاعاتی جمهوری اسلامی همواره در اکثر موسسه های ایرانی واقع در آلمان حضور داشته و بویژه در سالهای گذشته با سفارت جمهوری اسلامی، سرکنسولگری هامبورگ، مسجد آبی، انجمن های اسلامی برلین، فراکفورت، کلن و مونیخ بسیار هماهنگ بوده اند!

غیر از این پیشتر توسط سازمان اطلاعات آلمان تیم ترورشان در موسسات و شرکت های دولتی و غیر دولتی شناسائی شده اند ولی جالب است با این دانسته ها توجه ای بدین نکته که فعالیت سازمان اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی در خاک آلمان بدلیل تعقیب و مراقبت اپوزیسیون ایرانی که در آلمان ساکن هستند همواره خطری برای امنیت داخلی آلمان تلقی می گردد، نداشته است.

همانگونه که در مقاله پیش عنوان شد، این اسناد و مدارک از طریق دوستان و یاران ما در داخل ایران بدستمان رسیده است. یکسری از این مدارک مربوط به پلیس آلمان و افرادی است که از اولین نقشه و برنامه حذف همکارمان در آلمان مطلع بوده و شکایاتی برعلیه وی صورت می گیرد که نکته برجسته این شکایات آنجاست که تمامی این افراد همگی دیپلمات بوده و این موضوعی کاملا منحصر بفرد است که چگونه یک سیستم سفارت و افراد دیپلمات از فردی پناهنده شکایت کرده و با پرداخت پول های نامحسوس برنامه ریزی خاصی در آلمان انجام میدهند تا همکارمان دچار مشکل قضائی بشود!؟

این اسناد متعلق به یکی همکاران این مجموعه خبری است که سالها بعنوان پناهنده سیاسی در کشور آلمان اقامت دارد. در چندین مرتبه خواستار ارتباط با پلیس آلمان گشتیم تا اطلاعات بدست آمده “سری” را به آنها انتقال دهیم، حتی در یک مورد آنها خواستار آن شدند تا تمامی مدارک و اسناد به پلیس محلی سوئد تحویل داده شده تا از طریق روابط بین الملل بدست آنها برسد! اسناد بسیار است و زمان کوتاه، از اینرو بر آن شدیم که هر از گاهی خبری در این خصوص در سایت خبرنام ملی ایرانیان منتشر نموده تا دوستان و هموندان خبرنامه از وضع حاکم بیش از پیش مطلع شوند و بدانند که در پشت پرده چه می گذرد!

بار دیگر اشاره ای خواهیم داشت به ترور رستوران میکونوس که بزرگترین عملیات تروریستی یک کشور بیگانه در خاک آلمان پس از جنگ جهانی دوم بود که موجی از خشم به وجود آورد و کابوس ایرانیان مهاجری است که از دست رژیم انتقامجوی خود فرار کرده و به آلمان پناهنده شده‌اند.

تمامی مصاحبه ها و مکالمات با پلیس جنائی، اداره امنیت و پلیس آلمان بصورت کامل ضبط گشته و اسناد ارسالی و متن نامه ها در بایگانی موجود و امیدواریم پیش از انتشار قسمت های بعدی، این ارتباط از طریق پلیس آلمان صورت گرفته و امنیت همکارمان را در سریعترین زمان، پوشش دهند. این اسناد بخوبی نشان خواهد داد که حکومت غاصب ایران و داعیه داران حفاظت از صلح و قراردادهای بین الملل و حقوق بشر چگونه می اندیشند و چه ارتباطی با هم دارند!

تردیدی نیست که ایرانیان هرگز نمی توانند این تسلیم جبری را بپذیرند. این اسناد مدعی هیچگونه پیشداوری پیامبرگونه نیست و تنها سفره ای است که باز گشوده می شود تا نیک و بد، شتابها، عهدشکنی ها و همچنین صفحاتی از تاریخ بر آن نقش بندد و داوری ها و قضاوت ها را برانگیزاند.

به کوتاه ترین پیام به شما هموطنان، بیش از اینکه ” خود” باشیم، ” ایرانی” باشیم.

ما را همراه باشید..