توضیحات دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی درباره تخلفات فرقه ضاله زنبیلیه! بقلم دکتر اسکندر دلدم

0
504

هم‌زمان با بست نشینی مجدد اعضای فرقه ضاله زنبیلیه در شابدوالعظیم (حمید بقایی، رحیم مشایی و چند فقره دیگر از باند اوس محمود) دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ابعاد تازه‌ای از پرونده تخلفات حلقه نزدیکان احمدی‌نژاد را تشریح کرد.
کاظم پالیزدار، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد:

” تخلفات این افراد فقط بحث صندوق قرض‌الحسنه نیست. بحث دانشگاه ایرانیان هم وجود دارد، آنجا هم تخلفات محرز است. بااینکه فعالیت‌ها متوقف‌شده و منابع برگشته اما اقدام به تخلف انجام‌شده است.”

وی تأکید کرد:
” گزارش دیوان محاسبات از خیلی قبل در اختیار ما بوده و اطلاع هم داشتیم ولی خواستیم که از مسیر خودش پیش برویم که یک‌وقت احساس نشود نگاه سیاسی به این پرونده شده است. پالیزدار همچنین درباره ادعای قاضی پور (نماینده ارومیه در مجلس شلم‌شوربا) مبنی بر کشف تعداد زیادی سکه طلا در منزل حمید بقایی تأکید کرد:
” اطلاعات آقای قاضی‌پور دقیق بوده است! “

شایان‌ذکر است باند احمدی نژاد در روزهای پایانی دوره سواری گرفتن اوس محمود در مقام ریاست‌جمهور چرانی اقدام به بار کردن هدایای موزه ریاست جمهوری و انتقال آن به دفتر خصوصی احمدی‌نژاد کرده و ده‌ها میلیارد دلار از تنخواه موجود در حساب ریاست‌جمهوری را هم به‌حساب دانشگاه موهوم ایرانیان که وجود خارجی نداشته ریخته و به گفته نماینده ارومیه در مجلس چند گونی سکه طلا هم در بازرسی از خانه حمید بقایی مؤمن و نمازخوان کشف‌شده است!

رحیم مشایی پدر عروس احمدی‌نژاد هم که متخصص جن‌گیری و رمالی است و خارپشته تر از بقایی می‌باشد به اتهام دست بردن در بیت‌المال و انجام لواط با اموال دولتی به دادگاه احضار شده است.
ذیحساب ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد هم یکی دیگر از متهمین می‌باشد!

1

اعضای باند احمدی‌نژاد که در روز احضار به دادگاه با ژانگولر بازی و به تمسخر گرفتن قوه قضائیه زنبیل پلاستیکی به دست گرفته و به دادگاه رفته بودند به ” فرقه ضاله زنبیلیه! ” معروف شده‌اند!
اعضای فرقه ضاله زنبیلیه که ظاهراً با مدارک مستند و متقن در مورد تجاوز به بیت‌المال و انجام لواط با بودجه دولتی مواجه هستند چون قادر به فرار از مجازات نمی‌باشند به شابدوالعظیم گریخته و به سبک دوران سلطنت ناصرالدین‌شاه قاجار با چسب‌دوقلو کون خود را به زمین چسبانیده و بست نشسته‌اند!

در مرحله اول بست‌نشینی این ژانگولرها تعداد زیادی از کفش‌های سارقین به سرقت رفت و مسئولان #شابدوالعظیم از زائران خواستند تا زمانی که حمید بقایی و رحیم مشایی و سایر اعضای فرقه زنبیلیه در شابدوالعظیم هستند از درآوردن کفش‌های خود خودداری کرده و مواظب جیب‌های خود باشند!
مرحله اول بست‌نشینی با حضور جمعی از امت همیشه پای کار خاتمه یافت و افراد فرقه با پس‌گردنی از صحن شابدوالعظیم بیرون انداخته شدند، اما مجدداً اعضای فرقه از غفلت نگهبانان سوءاستفاده کرده و با ورود به صحن بست نشسته‌اند!

احمدی‌نژاد ( تحفه آرادان ) در حمایت از اعضای فرقه زنبیلیه طی سخنانی اعلام کرد که: ” به خدا ما دزد نیستیم! “

حمید بقایی و رحیم مشایی هم با قید قسم اعلام کرده‌اند که دست به پول دولت نزده‌اند!
ناظران سیاسی و اختلاسی می‌گویند حرف این افراد درست است زیرا در جمهوری اسلامی دزد به کسی می‌گویند که از زور گرسنگی یک بسته بیسکویت را در یک فروشگاه یواشکی بلند کرده و در جیب گذاشته و دستگیرشده است!

کسی که از دیوار مردم بالا نرفته و یا قالپاق اتومبیلی را ندزدیده است دزد محسوب نمی‌شود و به همین خاطر قسم احمدی‌نژاد درست است و باید پذیرفت که اوس محمود و اعضای باندش دزد نیستند و اختلاس کننده می‌باشند و در قوانین جزایی جمهوری اسلامی قانونی برای مجازات مختلسین وجود ندارد!

قسم بقایی و مشایی در مورد دست نزدن به پول‌های دولت هم کاملاً درست است چون آن‌ها این مبالغ کلان را کارت به کارت کرده و به‌حساب خود ریخته‌اند و این‌طور نبوده که پول‌ها را با دست‌بردارند و به خانه ببرند!

در مورد یک گونی سکه طلا هم که در خانه بقایی کشف‌شده است در اسلام اصل بر برائت است و ممکن است بقایی این گونی سکه طلا را با شرکت در مسابقات سرگرمی و نشاط تلویزیونی برنده‌شده باشد!