‌ام سمیه داعشی: اسارت زنان و تجاوز به آن‌ها بهتر از فاحشگی است

0
183

داعش و نیرو‌هایش، همه روزه جهان را با جنایت‌های چندش آور و نظریه‌های وحشیانه خود، شگفت زده می‌کنند. آخرین ابتکارهای این گروه، مقاله‌ای است که در شماره نهم مجله‌اش که «دابق» نام دارد و به زبان انگلیسی در اینترنت منتشر می‌شود، می‌توان یافت.

در این شماره از مجله، مقاله‌ای توسط «ام سمیه مهاجره» نوشته شده؛ زنی که پیش‌تر نیز مقاله‌هایی نوشته شده بود که در آن‌ها وحشیت را تبلیغ می‌کند و با پست‌هایش در شبکه اجتماعی توئیتر نیز، خشونت را رواج می‌دهد.

«ام سمیه مهاجر» این بار در مقاله‌ای با عنوان «کنیزکان یا فاحشه‌ها؟» نوشته است زنانی که توسط شبه نظامیان داعش به اسارت گرفته  و کنیز شده‌اند و برخی از آن‌ها با اراده خود اسلام آورده و برخی نیز باردار شده‌اند، بهتر از فاحشه‌هایی هستند که در کشورهای غربی یا به تعبیرش «در کشورهای کفر» وجود دارند.

او همچنین از برخی از هواداران داعش که از اسارت و به کنیزی بردن زنان انتقاد کرده و آن را «تجاوز» قلمداد کرده‌اند، انتقاد کرده و نوشته است برخی از هواداران این گروه، پس از تمرکز رسانه‌ها بر حادثه به کنیزی گرفتن زنان ایزدی، به این اقدام اعتراض و آن را محکوم کردند.

به گزارش العربیه؛ او با اعتراف به اسارت شمار زیادی زنان و به کنیزی گرفتن آن‌ها توسط داعش و افتخار به این اقدام نوشت: «ما در حقیقت زنان کفار را گرفتیم و با زور شمشیر همچون گوسفند آن‌ها را منتقل کردیم.» او از ابداع‌های داعش در برپایی بازار برده داری نیز با افتخار سخن گفت.