۵ کارگردان اسکاری در سانتاباربارا

0
214

در جشنواره فیلم سانتاباربارا ۵ کارگردان اسکاری گرد هم می‌آیند و در پنل تخصصی شرکت می‌کنند.

آلفونسو کوارون کارگردان «رُما»، یورگوس لانتیموس کارگردان «سوگلی»، اسپایک لی کارگردان «کوکلاکس کلان سیاهپوست»، آدام مک‌کی کارگردان «معاون» و پاول پاولیکوفسکی کارگردان «جنگ سرد» کارگردان‌هایی هستند که جشنواره فیلم سانتاباربارا میزبان‌شان خواهد بود.

تئاتر تاریخی آرلینگتون در پنل کارگردانان این جشنواره سالانه میزبان این پنج کارگردانی خواهد بود که امسال همگی نامزدی اسکار را کسب کرده‌اند.

تنها در صورتی که مهمان مراسم اسکار ۹۱ باشید می‌توانید فرصت دیدن پنج کارگردان نامزد اسکار را با هم دیگر ببینید و این فرصتی است که جشنواره سانتاباربارا فراهم آورده و ۳۱ ژانویه آنها را گرد آورده است.

برنامه مصاحبه با هر یک از کارگردان‌ها و پس از آن نشست گروهی و ارایه جایزه کارگردان فوق العاده سال جشنواره به هر یک از آن‌ها، امسال در جشنواره سانتاباربارا تدارک شده است.

سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم سانتاباربارا که از ۳۰ ژانویه تا ۹ فوریه برگزار می‌شود، گلن کلوز بازیگر «همسر» را با اهدای جایزه استاد مدرن مالتین تقدیر می‌کند و ویگو مورتنسن بازیگر «کتاب سبز» جایزه ریویرا را دریافت می‌کند. ملیسا مک‌کارتی بازیگر فیلم تحسین شده «هیچ وقت می‌توانی مرا ببخشی؟» نیز جایزه مونتسیدو را دریافت می‌کند و مایکل بی.جردن بازیگر «پلنگ سیاه» با دریافت جایزه سینما ونگارد تجلیل می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،  یالیتسا آپاریسیو بازیگر «رُما»، سم الیوت بازیگر «ستاره‌ای متولد شده»، السی فیشر بازیگر «کلاس هشتم»، کلر فوی بازیگر «نخستین فرد»،  ریچارد ای.گرانت بازیگر «هیچ وقت می‌توانی مرا ببخشی؟»، تامیسین هارکورت مکنزی بازیگر «رفتن بدون رد پا»، جان دیوید واشنگتن بازیگر «کوکلاکس کلان سیاه‌پوست» و استیون یون بازیگر «سوزاندن» نیز هر یک جایزه هنرمند را دریافت می‌کنند.