۱۹۷ میلیون بازدید در یک روز برای تریلر فیلمی ترسناک در اینترنت

0
398

تریلر اقتباس سینمایی رمان ترسناک «ایت/ It» نوشته استیون کینگ در ۲۴ ساعت نخست انتشار رکورد بازدید اینترنتی را شکست.

تریلر فیلم «ایت» چهارشنبه ۹ فروردین در سینماکان منتشر شد. تریلر این فیلم در ۲۴ ساخت نخست انتشار بیش از ۱۹۷ میلیون بازدید داشت و رکوردهای پیشین را جابه‌جا کرد.

از ۱۹۷ میلیون بازدید جهانی این تریلر بیش از ۸۱ بازدید مربوط به آمریکا بوده است. این تریلر سینمایی پس از انتشار خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی چون فیسبوک و توییتر فراگیر شد و خیلی زود به صدر ویدئوهای ترند شده یوتیوب راه یافت و تقریبا یک روز کامل در این جایگاه باقی ماند.

«ایت» براساس رمان استیون کینگ در سال ۱۹۸۶، داستان وحشت‌انگیز هفت کودک را روایت می‌کند. ‌آن‌ها از سوی موجودی به نام ایت تهدید و به شدت وحشت‌زده می‌شوند. او برای جذب کردن کودکان معمولا به شکل دلقک ظاهر می‌شود.

اکران فیلم از هشتم سپتامبر آغاز می‌شود و کار اکران آن برعهده کمپانی برادران وانر است. آندرس موشیتی کارگردان «ایت» با بازی بیل اسکارشگورد است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ددلاین؛ پیش از این تریلر فیلم «سریع و خشمگین ۸» با ۱۳۹ میلیون بازدید اینترنتی در ۲۴ ساعت نخست رکورددار بود. پس از «ایت» و «سریع و خشمگین ۸»‌، تریلر فیلم‌های «دیو و دلبر» با ۱۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار بازدید، «پنجاه پرده تاریک‌تر» با ۱۱۴ میلیون بازدید و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»‌ با ۱۱۲ میلیون بازدید قرار گرفته‌اند.

Screen Rant