۱۰ روز از اعتصاب غذای دراویش زندانی گذشت؛ اعتصاب ملاقات‌ها همچنان ادامه دارد

0
173

 ده تن از دراویش زندانی در زندان‌های اوین، رجایی شهر، نظام شیراز و زندان مرکزی بندرعباس همچنان در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

همچنین اعتصاب ملاقات‌ها نیز که از هفته قبل از شروع اعتصاب غذا آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد به طوری که صبح دیروز فرشید یداللهی و رضا انتصاری از حضور در سالن ملاقات در زندان رجایی شهر امتناع کردند، همچنین کسری نوری در زندان نظام شیراز و آقایان حمیدرضا مرادی، مصطفی دانشجو، امیراسلامی، افشین کرم‌پور، امید بهروزی، مصطفی عبدی نیز به ترتیب در روزهای ملاقات یک شنبه و دوشنبه از انجام ملاقات، خودداری کردند.

خواستهٔ این افراد اعزام سه تن از دراویش بیمار به بیمارستان‌های تخصصی و بازگشت آقایان سعید مدنی و فرشید یداللهی و رضا انتصاری از تبعید غیرقانونی به زندان رجایی شهر کرج است.

به گزارش مجذوبان نور؛گفتنی است در پی اعتصاب غذای دراویش زندانی، بیش از ۳۰۰۰ تن از دراویش با اعلام حمایت از خواسته‌های برادران زندانی خود و اعلام اعتصاب غذا کردند، همچین روزهای شنبه و یک شنبه گذشته را در مقابل دادستانی تهران دست به تحصن زدند. گرچه اعتراض گسترده دراویش با برخورد خشن نیروهای امنیتی و گارد ویژه رو به رو شد، اما دراویش همچنان منتظر تحقق وعده‌های مسئولین هستند.