یک موفقیت دیگر برای رابین ویلیامز

0
123

پنجشنبه شب تلویزیون‌های آمریکا با آغاز همزمان نمایش دو مجموعه کمدی در ساعت 9 شب از رابین ویلیامز و مایکل جی.فوکس، شاهد موفقیت مجموعه رابین ویلیامز بودند.

ویلیامز با مجموعه کمدی “دیوانه‌ها” در شبکه سی.بی.اس موفق به کسب نمره 4 در میان بزرگسالان 18 تا 49 ساله شد و این مجموعه اسمش را به عنوان بالاترین کمدی فصل ثبت کرد. این مجموعه همچنین به عنوان پرمخاطب ترین مجموعه کمدی در اولین شب نمایشش شناخته شد و 14.2 میلیون نفر به تماشای آن نشستند.

سال پیش “تئوری بیگ بنگ” البته موفق شده بود تا با کسب رتبه 5.8 بالاترین مجموعه کمدی سال شود.

اما رقیب این شبکه و رقیب فیلم ویلیامز، “مایکل جی فوکس شو” بود که با کسب امتیاز 2.1 موقعیت پایین تری به دست آورد. این مجموعه سال پیش با مجموعه “دفتر” رقابت می کرد.

با شروع فصل پاییز و آغاز پخش مجموعه های جدید، شبکه های تلویزیونی آمریکا رقابتی جدی را با یکدیگر برای جذب مخاطب آغاز کرده اند. در این میان با وجود مجموعه های متنوع و پرمخاطبی چون “آناتومی گری” و “المنتری”، این سی.بی اس بود که با نمایش مجموعه رابین ویلیامز موفق شد پرمخاطب ترین شبکه شود.

مجموعه کمدی “دیوانه ها” به کارگردانی دیوید ای.کلی و با حضور سارا میشل گلر در این فصل پنجشنبه شب ها ساعت 9 شب پخش خواهد شد. این مجموعه را کمپانی فوکس قرن بیستم ساخته است. در این فیلم رابین ویلیامز در نقش سیمون رابرتز مدیر آژانس تبلیغاتی در شیکاگو بازی می کند و سارا میشل گیلر در نقش دختر او سیندی ایفای نقش کرده است.

ویلیامز پس از 32 سال در یک مجموعه تلویزیونی کمدی ظاهر شده است. بخش هایی را که مربوط به بازی ویلیامز می شود خود او نوشته است. خود او درباره نقشش می گوید سیمون یک فروشنده موفق است که می تواند هر چیزی را به هرکسی بفروشد. او هر چند شخصیت چند بعدی دارد اما خیلی سخت‌کوش است.

“دیوانه‌ها” با یک دوربین فیلمبرداری شده و داستانش درمورد رابطه مردی به نام سیمون رابرتز با دخترش است. گلار در نقش سیدنی رابرتز بازی کرده که شخصیتی خودساخته و زیبا است ولی او از اینکه مسئولیت‌پذیر و اهل عمل است، خسته شده است.

به گزارش  سینما خبر به نقل از هالیوود ریپورتر، از سوی دیگر با اینکه همه چیز زندگی سیمون در دخترش خلاصه شده ولی او زمان کافی برای ایفای نقش پدر برای دخترش را ندارد. شرکت تبلیغاتی سیمون رابرتز که دخترش هم همانجا کار می کند محل وقوع اغلب ماجراهای سریال است.