یک خبرگزاری وابسته به نظامیان اعلام کرد: «انصارالله» توان نابودی عربستان را دارد

0
259

خبرگزاری «دفاع پرس» که زیر نظر فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند با انتشار یادداشتی اعلام کرد گروه «انصار‌الله» یمن توانایی نابودی «عشرت‌کد‌ه‌های» عربستان سعودی را دارد.

این خبرگزاری به نقل از تحلیل‌گرانی که نامی از آنها نبرده٬ نوشته «انصارالله» توانمندی‌های قابل توجهی در عرصه نظامی دارد و از کوه‌های «مران» به مناطق طائف٬ مکه و مدینه مشرف است.

تارنمای دیگربان نوشت: آن‌طور که «دفاع پرس» نوشته «انصارالله به راحتی قادر است از کوه‌های مران٬ کاخ و عشرت‌کده‌های آل سعود را ویران کنند.»

این خبرگزاری همچنین افزوده که «حوثی‌های» یمن می‌توانند تهدیدهایی را متوجه مراکز نظامی آل سعود در مکه و مدینه کرده و شرایط عادی عربستان را مختل کنند.

«دفاع پرس» در واکنش به حمله هوایی عربستان به شورشیان یمن نوشته اقدام ریاض «قماری خطرناک» است که می‌تواند منجر به «ویران» شدن عربستان شود.

بحران یمن با حمله هوایی عربستان به شیعیان مورد حمایت جمهوری اسلامی به اوج خود رسیده و مقام‌های ایران به شدت از این اقدام ریاض به خشم آمده‌اند.

در دو روز گذشته نمایندگان مجلس و برخی از فرماندهان نظامی در ایران به صراحت به عربستان سعودی به خاطر این اقدام هشدار داده و گفته‌اند ریاض باید در انتظار عواقب حملات هوایی خود باشد.