“یک آمریکایی در پاریس” روی صحنه می‌رود

0
287

قرار است به زودی با اقتباس از فیلم “یک آمریکایی در پاریس” یک نمایش در پاریس روی صحنه برود.

قرارست نمایشی از فیلم “یک آمریکایی در پاریس” با بازی جین کلی اواخر سال آینده در پاریس روی صحنه برود. این فیلم که سال 1951 ساخته شده از فیلم‌های مهم دوره پس از جنگ جهانی دوم است.

نسخه تئاتری این فیلم را که شامل نمایش باله مشهور 16 دقیقه‌ای کلی و لسلی کارون نیز می شود، کریستوفر ولدون کارگردانی می‌کند.

سرمایه‌گذاری برای اجرای این نمایش با همکاری ژان-لوک چاپلین از تئاتر شاتله با استوارت اوکن و همکارش ون کاپلان از آمریکا ممکن شده است. به همین دلیل این نمایش موزیکال در سال 2015 راهی برادوی آمریکا می‌شود.

بازیگران این نمایش هنوز معرفی نشده‌اند و کارگردان این نمایش که طراحی صحنه های باله آن را نیز برعهده دارد تا پیش از این کارگردانی نمایشی برای برادوی را انجام نداده است. او بیش از همه برای کارگردانی نمایش موزیکال اقتباسی “بوی خوش موفقیت” در سال 2002 شناخته می شود.

“یک آمریکایی در پاریس” فیلمی ساخته وینسنت مینلی و محصول سال 1951 است. داستان این فیلم نوشته آلن جی لرنر و بازیگرانش جین کلی و لسلی کارون بودند.

به گزارش  مهر به نقل از بی.بی.سی، جین کلی در این فیلم در نقش سربازی به نام جری مولیگان که از جنگ جهانی بازگشته، ایفای نقش کرده که در پاریس به دنبال کسب موقعیتی به عنوان یک نقش می گردد. اما دوست او آدام کوک (با بازی اسکار لوانت) پیانیست ارکستری است که پاریس را خوب می شناسد.